Fostertravel.pl

Aquamarine

Słoneczny Brzeg, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Zadowolona urlopowiczka

Bardzo dobry. Fajny basen z wystarczającą ilością leżaków. Podczas naszego pobytu woda była zimna. Zadbany i wygodny pokój z ładną...

Polecamy tą ofertę
Hotel z Wi-Fi
Atuty hotelu
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Blisko lotniska
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Basen odkryty
  • Sport
  • Spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Naszym zdaniem
Sympatyczny, niedrogi hotel idealny na rodzinne wakacje all inclusive. Basen dla dorosłych, basen dla dzieci z minizjeżdżalniami, animacje, kilka minut spacerem do plaży. 

Położenie
W południowej części Słonecznego Brzegu, ok. 2 km od centrum, ok. 300 m od szerokiej, piaszczystej plaży (przejście przez ulicę i teren wydm, ok. 5-10 minut spacerem). 

Wyposażenie
Lobby z recepcją, sejfy (30 BGN/tydzień), kantor wymiany walut, restauracja z tarasem (kuchnia międzynarodowa i regionalna, okazjonalnie tematyczne kolacje), snack bar przy basenie, bar w lobby, winda, usługi pralnicze, garaż (płatny 10 BGN/dzień), bezpłatne łącza Wi-Fi. 

Pokoje
DBL - standardowy pokój z łazienką (wanna/prysznic, suszarka), telewizorem, telefonem, klimatyzacją, balkonem (widok na ląd/basen/park). 

SGL - pokój dla jednej osoby.

Wyżywienie
All inclusive -  śniadania, obiady, kolacje w formie bufetów, do posiłków głównych napoje bezalkoholowe, lokalne piwo i wino, zimne i ciepłe przekąski w barze przy basenie, lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe serwowane w barze basenowym oraz w lobby.  

Sport i rozrywka
Basen, taras słoneczny (parasole i leżaki bezpłatnie), gimnastyka w wodzie, rzutki, animacje, odpłatnie: gry elektroniczne, bilard.

Dla dzieci
Brodzik z minizjeżdżalniami, animacje dla dzieci, plac zabaw, menu dziecięce, wysokie krzesełka w restauracji. 

Informacje o lotach liniami lot, wizzair, ryanair,
Przeloty do Bulgarii oparte są o dynamiczne pakietowanie.

Przelot liniami WizzAir:

* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (bagaż umieszczany pod fotelem poprzedzającym)

* WIZZ Priority ww dwie WIZZ Priority daje prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm).

Obie sztuki bagażu możba zabrać zdo kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.)

* bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane poniżej ceny za bagaż w dwie strony)
Przelot liniami Ryanair:

* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczana pod fotelem poprzedzającym)

* pierwszeństwo wejścia na pokład.Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.

* bagaż rejestrowany za dopłatą (podane ceny za bagaż w dwie strony)

Przelot PLL LOT:

* w cenie jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).

* bagaż rejestrowany do 23 kg za dodatkową dopłatą (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)
.
Covid
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju.

Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora.Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

.
Uwaga!
W Bułgarii cena zawiera obsługę telefoniczą rezydenta w języku angielskim.

24 godziny przed wylotem powrotnym do kraju, klient zobowiązany jest do telefonicznego kontaktu z naszym lokalnym przedstawicielem (kontakt w języku polskim), aby potwierdzić godzinę transferu i lotu.

Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.

Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych.

Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody.Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu.Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski.Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczna obsługa telefoniczna, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

 
Udogodnienia hotelu Aquamarine *
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Klimatyzacja
  • Parking
  • Spa
  • Sport

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Aquamarine, Sunny Beach, Bulgaria Tel. +359 554 2 70 10,11 Fax +359 554 2 70 14
Dane GPS hotelu Aquamarine
N 42º 40' 44.184"
E 27º 42' 19.3104"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Aquamarine w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 574 opinie z różnych źródeł
3.0
Średni
41% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
97 opinii
5.0
30 opinii
4.0
177 opinii
3.0
20 opinii
2.0
11 opinii
1.0
239 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających spokoju (75%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (50%)
  • osób niewymagających (50%)
  • rodzin z dziećmi (25%)
  • nowożeńców (25%)
  • osób oszczędnych (25%)
  • osób młodych i aktywnych (25%)
  • osób szukających rozrywek (25%)
Najczęściej oceniane:
  • Transfer
  • Czystość i porządek
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Animacje
Ocena klientów
Holiday Check
3.8
Przeciętny
57% osób poleca
(7 opinii)
Hotel i otoczenie4.0
Pokoje4.2
Położenie i okolica3.8
Gastronomia3.2
infrastruktura3.4
Ogólne wrażenia3.9
Holiday Check

(64 opinii)

36%
2.7 /6

Hotel

2.7

Pokój

3.1

Serwis

2.3

Położenie

3.2

Gastronomia

2.4

Sport i rozrywka

1.7
Opinie użytkowników
Wojciech
wrzesień 2023
1.0
Zalety
Transfer lotniskowy, sympatyczny kierowca.
Wady
Brud
Nadąsani barmani robiący łaskę, że obsługują klientów.
Animacje
Uzasadnienie
Okropny hotel. Wszędzie brud. Przez pierwsze trzy dni sprzątaczki nawet nie weszły do pokoju. Jedzenie najgorsze z jakim się spotkałem, niektóre potrawy wręcz śmierdzą, ryba śmierdziała na odległość a to już mogło grozić poważnym zatruciem. Chleb kilka razy podany był z pieśnią. Jeden z barmanów stałe wyciska pryszcze na twarzy po czym brudnymi rękoma obsługuje klientów. Na basenie pracuje psychopatyczny ratownik, który co parę minut robi jakieś wykłady ludziom którzy skoczą do wody okazując przy tym nerwy i zmuszając gości oglądania tablicy z ich regulaminem. Animacje dla dorosłych praktycznie nie istnieją a animatorzy sprawiają wrażenie jak by pracowali tam za karę. Dobrze radzę, unikajcie tego hotelu! Obejrzyjcie zdjęcia. Najgorszy hotel w jakim kiedykolwiek byłem.
Komu odradzasz i dlaczego?
Ten obiekt ciężko nawet nazwać hotelem.

Aquamarine na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998