Fostertravel.pl

Aquamarine

Słoneczny Brzeg, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Zadowolona urlopowiczka

Bardzo dobry. Fajny basen z wystarczającą ilością leżaków. Podczas naszego pobytu woda była zimna. Zadbany i wygodny pokój z ładną...

Polecamy tą ofertę
Hotel z Wi-Fi
Atuty hotelu
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Blisko lotniska
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Basen odkryty
  • Sport
  • Spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Opis
LOKALIZACJA - w Słonecznym Brzegu, ok. 1 km od centrum miasta, ok. 2 km od Nessebaru, ok. 26 km od lotniska w Burgas
PLAŻA - ok. 300 m od hotelu, przejście przez ulicę, piaszczysta, parasole i leżaki płatne
HOTEL - 105 pokoi, recepcja, kantor, restauracja i lobby bar ze słonecznym tarasem, bar przy basenie (sezonowo)
Płatne: sejf, wypożyczalnia aut, parkingWi-Fi w miejscach ogólnodostępnych bezpłatnie
POKOJE  - Typu Standard -  dla max.4 osób (2 osoby dorosłe, 1 osoba dorosła lub 2 dzieci na dostawce)
Wszystkie pokoje w hotelu Aquamarine są wyposażone w standardowe łóżka (dostawka w formie rozkładanego fotela), telefon, telewizor z telewizją satelitarną, klimatyzację, mini lodówkę i suszarkę do włosów, posiadają łazienkę z wanną lub prysznicem.
Inne dostępne pokoje:
Typu SINGLE (pokój jednoosobowy)
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - basen zewnętrzny, basen dla dzieci, parasole i leżaki przy basenie bezpłatne, gimnastyka wodna, stretching, darts, bocha, program animacyjny, minidisco kilka razy w tygodniu
Płatne: masaże, jacuzzi, gry elektroniczne, bilardWięcej informacji o hotelu:https://www.aquamarine.bg/
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu 10 kg i o wymiarach 55x40x23 cm (w taryfie standard jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta, w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt do rezydenta.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi, miejsc obok siebie w przypadku przelotów liniami Wizzair
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypaku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent może umówić się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Oferta obejmuje telefoniczną opiekę polsko lub anglojęzycznego rezydenta. Godziny transferów powrotnych potwierdzane są do 1 dnia przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia hotelu Aquamarine *
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Klimatyzacja
  • Parking
  • Spa
  • Sport

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Aquamarine, Sunny Beach, Bulgaria Tel. +359 554 2 70 10,11 Fax +359 554 2 70 14
Dane GPS hotelu Aquamarine
N 42º 40' 44.184"
E 27º 42' 19.3104"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Aquamarine w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 574 opinie z różnych źródeł
3.0
Średni
41% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
97 opinii
5.0
30 opinii
4.0
177 opinii
3.0
20 opinii
2.0
11 opinii
1.0
239 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających spokoju (75%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (50%)
  • osób niewymagających (50%)
  • rodzin z dziećmi (25%)
  • nowożeńców (25%)
  • osób oszczędnych (25%)
  • osób młodych i aktywnych (25%)
  • osób szukających rozrywek (25%)
Najczęściej oceniane:
  • Transfer
  • Czystość i porządek
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Animacje
Ocena klientów
Holiday Check
3.8
Przeciętny
57% osób poleca
(7 opinii)
Hotel i otoczenie4.0
Pokoje4.2
Położenie i okolica3.8
Gastronomia3.2
infrastruktura3.4
Ogólne wrażenia3.9
Holiday Check

(64 opinii)

36%
2.7 /6

Hotel

2.7

Pokój

3.1

Serwis

2.3

Położenie

3.2

Gastronomia

2.4

Sport i rozrywka

1.7
Opinie użytkowników
Wojciech
wrzesień 2023
1.0
Zalety
Transfer lotniskowy, sympatyczny kierowca.
Wady
Brud
Nadąsani barmani robiący łaskę, że obsługują klientów.
Animacje
Uzasadnienie
Okropny hotel. Wszędzie brud. Przez pierwsze trzy dni sprzątaczki nawet nie weszły do pokoju. Jedzenie najgorsze z jakim się spotkałem, niektóre potrawy wręcz śmierdzą, ryba śmierdziała na odległość a to już mogło grozić poważnym zatruciem. Chleb kilka razy podany był z pieśnią. Jeden z barmanów stałe wyciska pryszcze na twarzy po czym brudnymi rękoma obsługuje klientów. Na basenie pracuje psychopatyczny ratownik, który co parę minut robi jakieś wykłady ludziom którzy skoczą do wody okazując przy tym nerwy i zmuszając gości oglądania tablicy z ich regulaminem. Animacje dla dorosłych praktycznie nie istnieją a animatorzy sprawiają wrażenie jak by pracowali tam za karę. Dobrze radzę, unikajcie tego hotelu! Obejrzyjcie zdjęcia. Najgorszy hotel w jakim kiedykolwiek byłem.
Komu odradzasz i dlaczego?
Ten obiekt ciężko nawet nazwać hotelem.

Aquamarine na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998