Fostertravel.pl

Arda

Słoneczny Brzeg, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Hotel w pełni spełnił oczekiwania

Hotel bardzo ładny. Udany pobyt.

Polecamy tą ofertę
Hotel z Wi-Fi
Atuty hotelu
  • Parking
  • Blisko lotniska
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Basen odkryty
  • Sporty wodne

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Naszym zdaniem
Hotel z dobrą lokalizacją, gustownie urządzony, rodzinna atmosfera.

Położenie
We wschodniej części Słonecznego Brzegu, ok. 150 m od plaży (serwis plażowy płatny), 5 km od centrum Nessebar i ok. 25 km od portu lotniczego w Burgas.

Wyposażenie
Całodobowa recepcja, lobby, lobby bar, bezpłatnie WiFi w lobby, sklepik, punkt wymiany walut. Parking płatny dodatkowo.

Pokoje
Standardowe pokoje z balkonem, wyposażone w łazienkę (WC, prysznic), klimatyzację, telefon, TV, minilodówkę.

Apartamenty (na potwierdzenie) - wyposażenie jak w pokojach standardowych, maksymalne obłożenie 4 osoby dorosłe (do spania podwójne łóżko, pojedyncze łóżko, rozkładana sofa).

Wyżywienie
BB (Bed and breakfast) - śniadania

HB (Half board) - śniadania i obiadokolacje; wybór dań z karty, napoje dodatkowo płatne.

Sport i rozrywka
Basen (leżaki i parasole przy basenie dostępne bez dodatkowych opłat).

Dla dzieci
Brodzik, plac zabaw.

Informacje o lotach liniami lot, wizzair, ryanair,
Przeloty do Bulgarii oparte są o dynamiczne pakietowanie.

Przelot liniami WizzAir:

* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (bagaż umieszczany pod fotelem poprzedzającym)

* WIZZ Priority ww dwie WIZZ Priority daje prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm).

Obie sztuki bagażu możba zabrać zdo kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.)

* bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane poniżej ceny za bagaż w dwie strony)
Przelot liniami Ryanair:

* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczana pod fotelem poprzedzającym)

* pierwszeństwo wejścia na pokład.Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.

* bagaż rejestrowany za dopłatą (podane ceny za bagaż w dwie strony)

Przelot PLL LOT:

* w cenie jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).

* bagaż rejestrowany do 23 kg za dodatkową dopłatą (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)
.
Covid
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju.

Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora.Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

.
Uwaga!
W Bułgarii cena zawiera obsługę telefoniczą rezydenta w języku angielskim.

24 godziny przed wylotem powrotnym do kraju, klient zobowiązany jest do telefonicznego kontaktu z naszym lokalnym przedstawicielem (kontakt w języku polskim), aby potwierdzić godzinę transferu i lotu.

Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.

Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych.

Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody.Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu.Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski.Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczna obsługa telefoniczna, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

 
Udogodnienia hotelu Arda *
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Klimatyzacja
  • Parking
  • Sporty wodne

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Ardaa, Słoneczny Brzeg 8240, Bulgaria Tel. +359 554 223 74 Fax. +359 554 228 46 E-mail [email protected]
Dane GPS hotelu Arda
N 42º 42' 16.3736"
E 27º 42' 54.1456"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Arda w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 311 opinii z różnych źródeł
3.3
Średni
52% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
91 opinii
5.0
0 opinii
4.0
54 opinii
3.0
47 opinii
2.0
10 opinii
1.0
109 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób oszczędnych (100%)
  • osób niewymagających (100%)
Najczęściej oceniane:
  • Łazienka
  • Pokój
  • Klimatyzacja
  • Czystość i porządek
Ocena klientów
Holiday Check
3.3
Średni
67% osób poleca
(3 opinie)
Hotel i otoczenie3.3
Pokoje3.4
Położenie i okolica3.4
Gastronomia2.7
infrastruktura3.4
Ogólne wrażenia3.5
Holiday Check

(5 opinii)

16%
1.5 /6

Hotel

1.5

Pokój

1.4

Serwis

2.7

Położenie

3.8

Gastronomia

1.8

Sport i rozrywka

1.8
Opinie użytkowników
Halina
lipiec 2019
1.0
Zalety
Brak
Wady
Wnętrza stare i nie sprzątane dobrze
Uzasadnienie
Okropny hotel. Niestety wybraliśmy go ze względu na niski koszt i bardzo żałujemy. Wszystko w tym hotelu jest stare. Całość potrzebuje generalnego remontu. Pokój składał się z dwóch pojedynczych łóżek. Było brudno. Sprzątanie było bardzo niestaranne. W hotelu panował bardzo nieprzyjemny odór. Bardzo malutka łazienka praktycznie prysznic nad deską sedesową. Basen był bardzo mały i nie zachęcający do wejścia. Odradzam wyboru tego hotelu.
Komu odradzasz i dlaczego?
Stary hotel, nieprzyjemny zapach.
Dane wyjazdu
śniadania (BB), 1 tydzień

Arda na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998