Fostertravel.pl

Baikal

Słoneczny Brzeg, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Polecam hotel

Pokój dobrze wyposażony. Co dzień było sprzątane w pokoju i dostawaliśmy świeże ręczniki. Pokój był przyjemny, była w nim lodówka,...

Polecamy tą ofertę
Osobom oczekującym dobrego standardu w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi
Przestronne i zadbane pokoje
Znakomita lokalizacja
Atuty hotelu
  • Gril
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Blisko lotniska
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Minigolf
  • Blisko centrum
  • Gril

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Naszym zdaniem
Przyjemny hotel składający się z kilku budynków połączonych ze sobą w centrum Słonecznego Brzegu, blisko ładnej, szerokiej i piaszczystej plaży. Dogodna lokalizacja, wyremontowane wnętrza, komfortowe i gustowne pokoje z balkonami, system all inclusive.  

Położenie
W pobliżu innych hoteli, w spokojniejszej części Słonecznego Brzegu, a jednocześnie bardzo blisko licznych atrakcji (sklepiki, restauracje, supermarket, minigolf, diabelskie koło, przystanek "ciuchci" wakacyjnej, z drugiej strony przejście do przystanków autobusowych), ok. 250 m od szerokiej i piaszczystej plaży (przechodzi się przez nieruchliwą uliczkę i teren innego hotelu), ok. 600 m od ścisłego centrum, ok. 2 km od Nesebaru (można dojść plażą, dojechać kolejką, autobusem albo taksówką wodną z molo w centrum), ok. 35 km od lotniska w Burgas.

Hotel ma dwa wejścia/wyjścia, dzięki czemu łatwo można dostać się do wielu miejsc. 

Leżaki i parasole na plaży płatne. 

.
Wyposażenie
Całodobowa recepcja, restauracja główna z tarasem, bar w lobby, bar przy basenie, wakacyjny show cooking przy basenie, windy (najwyższa część hotelu ma 7 pięter), punkt wymiany walut, bezpłatne łącza internetowe, odpłatny parking (ok. 5 euro /dzień). Sejf płatny dodatkowo 2,5 euro na dzień.

Pokoje
Odnowione, czyste, przytulne, standardowo wyposażone, mają łazienkę (wc, prysznic, suszarka do włosów), telewizor z płaskim ekranem TV sat, telefon, lodówkę, balkon lub taras, klimatyzację centralnie sterowaną, balkon lub taras (widok na basen, na teren hotelowy, na miasto, niektóre mają częściowy widok na morze). 

Standard - powierzchnia ok. 17m kw., maksymalne zakwaterowanie dla 2+1 (dostawne łóżko), wyposażenie j.w.

Superior - powierzchnia ok. 23m kw., maksymalne zakwaterowanie dla 2+1 (dostawka w formie rozkładanej sofy), wyposażenie j.w.

Studio Large - powierzchnia ok. 39m kw., maksymalne zakwaterowanie dla 3+2 (dostawki = łóżko oraz 2 x sofa o wymiarach 90/200), wyposażenie j.w.

.

Wyżywienie
All Inclusive -  śniadania (07:30-10:00), obiady (12:00-14:00) i kolacje (18:00-21:00) w formie bufetów, lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe, woda mineralna, kawa, cappuccino, herbata, przekąski, ciastka, lody, owoce, pizza. Napoje przy basenie serwowane są do godz. 18:00 (później odpłatnie), a w lobby barze - do godz. 23:00. 

Sport i rozrywka
Owalny basen z tarasem słonecznym (leżaki i parasole bezpłatnie, nie ma możliwości wypożyczenia ręczników), tenis stołowy, masaże, siłownia, salon kosmetyczny i fryzjerski, wypożyczalnia rowerów, animacje w sezonie, muzyka wieczorem, sporty wodne oferowane przez agencje przy plaży. 

Dla dzieci
Brodzik zintegrowany z basenem dla dorosłych, zjeżdżalnia wodna, plac zabaw, minidyskoteki, odpłatnie łóżeczka niemowlęce (wymagane wczesniejsze zamówienie - płatne ok. 2,5 euro/ dzień).

Informacje o lotach liniami lot, wizzair, ryanair,
Przeloty do Bulgarii oparte są o dynamiczne pakietowanie.

Przelot liniami WizzAir:

* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (bagaż umieszczany pod fotelem poprzedzającym)

* WIZZ Priority ww dwie WIZZ Priority daje prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm).

Obie sztuki bagażu możba zabrać zdo kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.)

* bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane poniżej ceny za bagaż w dwie strony)
Przelot liniami Ryanair:

* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczana pod fotelem poprzedzającym)

* pierwszeństwo wejścia na pokład.Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.

* bagaż rejestrowany za dopłatą (podane ceny za bagaż w dwie strony)

Przelot PLL LOT:

* w cenie jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).

* bagaż rejestrowany do 23 kg za dodatkową dopłatą (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)
.
Covid
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju.

Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora.Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

.
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

.
Uwaga!
W Bułgarii cena zawiera obsługę telefoniczą rezydenta w języku angielskim.

24 godziny przed wylotem powrotnym do kraju, klient zobowiązany jest do telefonicznego kontaktu z naszym lokalnym przedstawicielem (kontakt w języku polskim), aby potwierdzić godzinę transferu i lotu.

Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.

Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.

Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

.
Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych.

Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody.Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu.Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski.Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczna obsługa telefoniczna, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

 
Udogodnienia hotelu Baikal *
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen odkryty
  • Blisko centrum
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Fitness / siłownia
  • Gril
  • Gril
  • Klimatyzacja
  • Minigolf
  • Parking
  • Sport

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Baikal ***, Słoneczny Brzeg 8420, Bułgaria Telefon: 0035 955 422 240 Fax: 0035 955 422 240 E-mail: [email protected]
Dane GPS hotelu Baikal
N 42º 41' 6.9888"
E 27º 42' 30.3456"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Baikal w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 497 opinii z różnych źródeł
5.3
Bardzo dobry
95% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
302 opinii
5.0
117 opinii
4.0
53 opinii
3.0
18 opinii
2.0
3 opinii
1.0
4 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • wymagających klientów (50%)
  • rodzin z dziećmi (40%)
  • osób młodych i aktywnych (20%)
  • osób szukających spokoju (20%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (10%)
  • nowożeńców (10%)
  • osób niewymagających (10%)
Najczęściej oceniane:
  • Pokój
  • Jedzenie
  • Bar
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Animacje
Ocena klientów
Holiday Check
5.0
Bardzo dobry
95% osób poleca
(21 opinii)
Hotel i otoczenie5.1
Pokoje5.0
Położenie i okolica5.5
Gastronomia5.1
infrastruktura4.4
Ogólne wrażenia5.1
Opinie użytkowników
Hubert
wrzesień 2022
Zweryfikowane
5.8
Zalety
Standard pokojów
jedzenie
drinkbary
obsługa
animacje
Wady
Duże obłożenie, kolejki podczas posiłków
Uzasadnienie
Świetny hotel, wyróżnia się wysokim standardem wśród zlokalizowanych w tej okolicy (centrum miejscowości)
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, podróżuje 1 raz w roku

Baikal na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998