Fostertravel.pl

Helena Sands

Słoneczny Brzeg, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Wczasy
First minute
Trwa weryfikacja ceny...
Super obiekt

Hotel usytuowany przy szerokiej, piaszczystej plaży i promenadzie. Można się tutaj naprawdę poczuć, jak na wakacjach. Piękna okolica....

Polecamy tą ofertę
Dla wymagających w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi, blisko plaży
Bogato i funkcjonalne wyposażone pokoje
Hotel utrzymany na najwyższym poziomie
Atuty hotelu
  • Dla dzieci
  • Przedszkole
  • Blisko lotniska
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Sporty wodne
  • Nurkowanie
  • Życie nocne
  • Blisko centrum
  • Spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Kraj
BULGARIA

Położenie
W północnej, spokojnej części Słonecznego Brzegu, ok. 2,5 km od centrum, w pobliżu supermarket, ok. 2 km do St. Vlas, ok. 9,5 km od Nessebaru, przystanek autobusowy ok. 50 m od hotelu. Międzynarodowe lotnisko w Burgas oddalone o ok. 35 km.
Plaża
Publiczna (z częścią prywatną hotelu), piaszczysta, szeroka ok. 150 m od hotelu. Łagodne zejście do morza, wyróżniona certyfikatem Błękitnej Flagi. Dojście do plaży przez teren hotelu i nadmorską promenadę. Bezpłatne leżaki, parasole i ręczniki (w miarę dostępności).
Wyposażenie
Pięciogwiazdkowy, elegancki i stylowy hotel, tworzy kompleks z hotelami Helena Park i Vip Villas & Apartments.

Składa się z budynku głównego (do 7 pięter) i 188 pokoi.Do dyspozycji Gości: recepcja 24h, 4 windy, przestronne lobby, restauracja główna Poseidon z tarasem w formie bufetu (kuchnia międzynarodowa), restauracja a la carte przy promenadzie ,,Dolphin” (ryby, owoce morza), 2 bary (w lobby i na plaży), 2 baseny (zewnętrzny, kryty w strefie spa), brodzik.Bezpłatne leżaki, parasole i ręczniki (w miarę dostępności).Za opłatą: pralnia, lekarz (na wezwanie), butik, fryzjer, 2 sale konferencyjne.

Hotel otoczony jest pięknym, zadbanym ogrodem z egzotyczną roślinnością.
.
Dostęp do internetu
Bezpłatne Wi-Fi w miejscach ogólnodostępnych oraz w pokojach.
Zakwaterowanie
Komfortowo urządzone pokoje dwuosobowe: ok. 45 m2, dla max 3 osób dorosłych, łóżko podwójne lub 2 pojedyncze, sofa w formie dostawki, klimatyzacja, TV sat., minibar (za opłatą), sejf (w cenie), telefon, prywatna łazienka (wanna, WC, suszarka do włosów), balkon z widokiem na ląd lub morze.

Pokój Junior Suite: ok. 65 m2, dla max 3 osób dorosłych, sypialnia i optycznie wydzielona część wypoczynkowa, szlafroki, balkon z widokiem na morze, poza tym wyposażony jak pokój dwuosobowy.
.
Sport
Siłownia, aerobik, piłka wodna, tenis stołowy, rzutki, siatkówka, koszykówka; za opłatą: 2 korty tenisowe, bilard, sporty wodne na plaży.
Wellness
Za opłatą: centrum Lion's Health & Beauty Spa, jacuzzi, hydromasaże, 3 sauny: sosnowa, fińska i kamienna, łaźnia parowa, pokój relaksu, masaże, zabiegi pielęgnacyjno-kosmetyczne.
Rozrywka
Międzynarodowe animacje kilka razy w tygodniu, muzyka na żywo.
Dzieci
Miniklub (3-12 lat), animacje dla dzieci, plac zabaw, pokój gier i zabaw, łóżeczko dla dziecka (w cenie, na zapytanie).
Wyżywienie
Z dwoma posiłkami w formie bufetu. Śniadanie (8:00-10:30), kolacja (18:00-19:30) i (20:00-21:30). Napoje do posiłków dodatkowo płatne.
Kategoria nekera
5 gwiazdek, kategoria lokalna: 5 gwiazdek.
Parkowanie
Bezpłatne miejsca parkingowe przy hotelu, w zależności od dostępności.
Cena zawiera
Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją, ubezpieczenie dla imprez turystycznych, telefoniczną opiekę rezydenta.

Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww.świadczeń w cenie zawarty jest: przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej), bezpośrednia opieka polskojęzycznego rezydenta - w sezonie letnim (wakacyjnym): Kreta, Rodos, Turcja (Riwiera), Majorka, Bułgaria, całorocznie: Malta, na pozostałych kierunkach opieka telefoniczna lub przez czat w serwisie moja.nekera.pl.W przypadku imprez turystycznych opartych o przeloty przewóz bagażu może być nieuwzględniony w cenie.Cena uzależniona jest m.in. od przewoźnika oraz terminu wyjazdu, należy ją zweryfikować podczas zakupu.

Linie lotnicze, w których bagaż jest w cenie (20 kg bagaż główny oraz bagaż podręczny) - przeloty czarterowe: Enter Air, LOT (dla wylotów na Rodos), Sky Express, Holiday Europe, European Air Charter, Ryan Sun (dla wylotów na Rodos) oraz przeloty rejsowe: Sun Express, Corendon, Pegasus Airlines, Emirates, Fly Dubai, Quatar Airlines, Air France, Austrian Airlines.Przykładowe linie lotnicze, gdzie bagaż jest dodatkowo płatny to: FR (Ryanair), W6 (WizzAir), Easy Jet.
Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności.
.
Udogodnienia hotelu Helena Sands *
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Blisko centrum
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Fitness / siłownia
  • Klimatyzacja
  • Nurkowanie
  • Przedszkole
  • Spa
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Tenis
  • Życie nocne

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Helena Sands *****, 8240 Słoneczny Brzeg, Bułgaria Tel.: +359 554 20010 E-mail: [email protected]
Dane GPS hotelu Helena Sands
N 42º 42' 32.4684"
E 27º 43' 41.646"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Helena Sands w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1212 opinii z różnych źródeł
4.8
Dobry
78% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
573 opinii
5.0
300 opinii
4.0
91 opinii
3.0
39 opinii
2.0
196 opinii
1.0
13 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • wymagających klientów (56%)
  • osób młodych i aktywnych (22%)
  • rodzin z dziećmi (11%)
  • osób szukających spokoju (11%)
  • osób niewymagających (11%)
Najczęściej oceniane:
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Czystość i porządek
  • Jedzenie
Ocena klientów
Holiday Check
5.2
Bardzo dobry
95% osób poleca
(20 opinii)
Hotel i otoczenie5.2
Pokoje5.3
Położenie i okolica5.5
Gastronomia5.2
infrastruktura4.9
Ogólne wrażenia5.3
Holiday Check

(508 opinii)

74%
5.0 /6

Hotel

5.0

Pokój

5.2

Serwis

5.0

Położenie

5.6

Gastronomia

5.2

Sport i rozrywka

3.7
Opinie użytkowników
Gość z polski
wrzesień 2022
2.0
Zalety
Hotel nie posiada żadnych zalet.
Wady
Obsługa bardzo niesympatyczna, w hotelu drożyzna, za wszystko trzeba płacić, nawet w pokoju na biurku chipsy i orzeszki słone są bardzo słono płatne, bo to nie jest prezent dla gości jak w innych hotelach. Wody mineralnej, która znajduje się w holu hotelu w dużych pojemnikach nie można brać za darmo, jeśli nie ma się opcji all inclusive.
Sprzątaczki sprzątają tylko rynek hotelu i nie wycierają tylko odkurzają.
Jedzenie jest zimne, niesmaczne, przesolone i wyłącznie każdy jeden produkt kupiony jest z znanej sieci najtańszego hipermarketu bułgarskiego. Kucharze nie gotują w ogóle posiłków, jedynie odgrzewają kupne posiłki z marketu.
W głównej restauracji jest bardzo brudno: talerze, szklanki, kubki, dzbanki do kawy i mleka, sztuczce, obrusy na stołach poplamione, na podłodze jedzenie rozsypane i nie sprzątane. Wszędzie widać, że Bułgarzy to brudasy i mają gdzieś higienę i czystość.
Uzasadnienie
Spędziłam w Bułgarii 4 dni w hotelu Helena sands (02. 09-06. 09. 2022), wręcz tak przez wszystkich zachwalanego, a ja nie mogę o tym hotelu, ani o obsłudze tego hotelu powiedzieć ani jednego dobrego zdania. Już pierwszego dnia obsługa tego hotelu w recepcji dała mi się nieźle we znaki. Przyleciałam do Bułgarii z polski wcześnie rano o 5 godzinie. Recepcjonista zapytał mnie jakiej narodowości jestem? Odrzekłam, że jestem z polski. Tak więc od razu zaczęły się problemy, z pokojem, iż pokój jeszcze jest nie gotowy bo doba hotelowa rozpoczyna się o 14 godzinie, a wszystkie 300 przeszło pokoi jest już zajętych i ani jednego nie ma wolnego. Mam iść sobie gdzie chcę bo do pokoju dopiero zostanę wpuszczona o 14 godzinie. Sprzątaczka musi dopiero pokój przygotować i wysprzątać. Zresztą sam pokój zostawiał dużo do życzenia. Wykładzina podłogowa była brudna, a w łazience czuć było dziwny smród. Przyrządy też nie były nowe i zadbane, lecz z czasów komuny. Nigdy w życiu bym temu hotelowi nie dałam 5 gwiazdek. Nie zasługuje na nie ani trochę. Najwyżej tylko na 3. W holu komplety wypoczynkowe są bardzo zniszczone, przedarte i brudne. Sprzątaczki sprzątają tylko rynek holu i pokój też nie jest dobrze nigdy wysprzątany. Sprzęt np. Suszarka była popsuta i źle działała. Obsługa jest bardzo niemiła. Polacy są bardzo źle widziani w tym hotelu i najgorzej traktowani. W restauracji i przy barach załoga obsługi restauracyjnej to w większości Ukrainki, które zwracają się źle do polskich gości i ofen wyrażają brutalne opinie o polskich gościach, że"polacy bardzo dużo piją i piją non stop" na siebie się żaden nie obejrzy, bo to samo mogą powiedzieć w polsce polacy o ukraińcach. Każdy ukrainiec bez pół litra z polskiego marketu nie wyjdzie. A za rogiem znajdą się sami ukraińscy alkoholicy. Wracając do tematu opinii na temat hotelu chciałabym dodać, że w hotelu za wszystko są pobierane opłaty. Jeśli nie jesteś gościem hotelowym z opcją all inclusive to musisz za wszystkie usługi słono zapłacić. Nawet wody mineralnej dostępnej w holu nie wydają gościom bez opcji all inclusive. Pani przy barze zwracała uwagę, gdy człowiek chciał napić się zwykłej wody mineralnej, że to usługa dla all inclusive. Chciałabym jeszcze nadmienić parę słów o głównej restauracji w hotelu serwującej posiłki. Gdyby weszła do niej magda gessler porozwalała by wszystkie talerze i szklanki z powodu higieny i nieczystości. Totalny syf i jeszcze raz syf. Obrusy poplamione, na stołach ograniczona liczba brudnych sztućców. Bułgarzy w tym hotelu trwają w chorej teorii: zużyjesz, twoja strata, zwrócisz obsłudze po zjedzeniu posiłków, więcej sztućców nie dostaniesz! Mniej zjesz! A posiłki wiele zostawiają do życzenia. Jedzenie to głównie sosy, te same słone białe sery porozwalane po wszystkich stołach, w 98% całe jedzenie zostało zamówione i sprowadzone z najtańszego bułgarskiego hipermarketu "janet", a kucharze tak naprawdę w ogóle nie gotują sami. Każdą jedną sałatkę i każdą potrawę serwowaną w restauracji głównej hotelu można znaleźć w tym hipermarkecie. Wszystko gotowe. Wystarczy wziąć i odgrzać na szybko. A nawet odgrzane to jedzenie było i tak na talerzu zimne. Nie ma różnorodności w posiłkach. Praktycznie każdy dzień jadło się to samo jedzenie. Wszystko przesolone i nie dobre. A ciasta i słodycze oczywiście zamówione w markecie przesłodzone do bólu! Żadnego wyczucia smaku! A kucharze na dodatek za to, że nic nie gotują sami od siebie to trzyma przy sobie szklaną skarbonkę, aby goście wrzucali do niej bułgarskie pieniądze lewy i euro, by ich leniwą pracę wynagradzać. Samo jedzenie porozrzucane przez dzieci w restauracji na podłogę leży i nie jest sprzątane. Kelnerzy i obsługa restauracyjna nie daje rady i nie nadąża! Nie dziwię się, że kolacja podzielona jest na dwie tury, bo kelnerzy nie nadążają z obsługą. Pośpieszają bezczelnie gości, aby szybciej jedli i się szybko wynieśli. To nie jest miłe! Bezczelne. Nawet spotkała mnie niemiła sytuacja, kiedy pewni goście przyszli na kolację wcześniej niż byli zapisani i zajęli mój przypisany stolik, bo ten stolik też był ich lecz na późniejszą porę drugiej tury kolacji. Ja przyszłam do restauracji na kolację i zobaczyłam, że mój stolik jest zajęty, a więc usiadłam obok na wolnym miejscu. Nie wtrącałam się i nie robiłam kłótni o zajęty stolik zwłaszcza, że była to młoda para z anglii z małym dzieckiem. Zachowałam się kulturalnie i usiadłam na innym miejscu. Natomiast kelnerka widząc to, że to ja nie siedzę na swoim miejscu przy swoim zajętym stoliku poszła na mnie naskarżyć i zaraz zleciała się cała załoga restauracji podnosząc głos i krzycząc na mnie jakim prawem to ja zajęłam inny stolik, a nie goście z anglii, którzy wcześniej zajęli mój stolik. Im się nie oberwało, bo oni byli gośćmi z anglii, a ja byłam z polski to niesłusznie i bezczelnie zostałam potraktowana przez jednego z bardzo młodych kelnerów, który nawet nie przeprosił za swoje bezczelne i niesłuszne zachowanie. Dopiero ta para z anglii przeprosiła mnie, że to ich wina była i całą winę ponoszą oni. W ten sposób bardzo negatywnie wspominam moje wakacje w tym hotelu niesłusznie nadanemu pięć gwiazdek bo ani hotel, ani obsługa hotelowa nie zasługuje na 5 gwiazdek tylko z ledwością na 3 gwiazdki. To był najgorszy urlop spędzony w tym hotelu. Jedynie z czego się cieszę to to, że spędziłam w nim tylko 4 dni i ani dnia dłużej.
Komu odradzasz i dlaczego?
Brak szacunku obsługi hotelowej dla gości z Polski
Dane wyjazdu
śniadania i obiadokolacje (HB), internetowe biuro podróży, wypoczynek, pokój standardowy, 3-6 dni, inny, podróżuje 1 raz w roku

Helena Sands na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998