Fostertravel.pl

Palace

Słoneczny Brzeg, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Wczasy
Last minute
Trwa weryfikacja ceny...
Niedrogi, dobry hotel, blisko plaży

W pokoju niczego nie brakowało. Pokój wyposażony był w klimatyzację, telefon, telewizor, balkon. Co dwa dni odbywało się sprzątanie i raz...

Polecamy tą ofertę
Nr 22 wśród 108 hoteli 3* w Słonecznym Brzegu
Mniej wymagającym szukającym ofert w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi
Dogodne połączenia komunikacyjne
Atuty hotelu
  • Dla dzieci
  • Blisko lotniska
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Basen odkryty
  • Sporty wodne
  • Życie nocne
  • Blisko centrum

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Opis
LOKALIZACJA
W Słonecznym Brzegu, tuż przy promenadzie wiodącej wzdłuż wybrzeża oraz przy plaży, w pobliżu główne atrakcje kurortu (dyskoteki, bary, restauracje, sklepy), niedaleko hotelu przystanki autobusowe, lotnisko Burgas ok 30 km, Nessebar ok 6 km.
PLAŻA
Ok 50 m od hotelu, piaszczysta, publiczna, serwis plażowy płatny.
OBIEKT
zbudowany w roku 1967, posiada 143 pokoje (standardy i apartamenty/suity) zlokalizowane na 12 piętrach. Do dyspozycji Gości całodobowa recepcja, winda, przechowalnia bagażu, sejf (płatny), punkt wymiany walut, fryzjer. WiFi w lobby bezpłatnie.
BARY/RESTAURACJE
Restauracja główna, kawiarnia i bar, restauracja a la carte.
REKREACJA/SPORT/ATRAKCJE
Basen zewnętrzny, taras słoneczny, ogród, mini golf, siatkówka plażowa, plac zabaw, ogród, brodzik dla dzieci, strefa Wellness - płatna (zabiegi relaksacyjne, upiększające, masaże), animacje dla dzieci i dorosłych.
POKOJE
TV sat, klimatyzacja, WiFI (płatne), mini bar (zawartość płatna), sejf (płatny), łazienka (wanna/prysznic, WC), balkon lub taras.
Standardowe dla 2 osób dorosłych  z możliwością dostawki.
Apartamenty dla 5 osób - część dzienna i sypialnia.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu 10 kg i o wymiarach 55x40x23 cm (w taryfie standard jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta, w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt do rezydenta.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi, miejsc obok siebie w przypadku przelotów liniami Wizzair
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypaku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent może umówić się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Oferta obejmuje telefoniczną opiekę polsko lub anglojęzycznego rezydenta. Godziny transferów powrotnych potwierdzane są do 1 dnia przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia hotelu Palace *
  • Basen odkryty
  • Blisko centrum
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Klimatyzacja
  • Sporty wodne
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Życie nocne

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Dane GPS hotelu Palace
N 42º 42' 20.574"
E 27º 43' 22.5156"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Palace w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 505 opinii z różnych źródeł
5.2
Bardzo dobry
90% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
378 opinii
5.0
0 opinii
4.0
49 opinii
3.0
54 opinii
2.0
11 opinii
1.0
13 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób oszczędnych (67%)
  • osób niewymagających (67%)
  • osób szukających spokoju (33%)
  • rodzin z dziećmi (33%)
Najczęściej oceniane:
  • Klimatyzacja
  • Czystość i porządek
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Jedzenie
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Widoki
Ocena klientów
Holiday Check
4.9
Dobry
100% osób poleca
(3 opinie)
Hotel i otoczenie4.7
Pokoje4.5
Położenie i okolica5.0
Gastronomia5.1
infrastruktura4.7
Ogólne wrażenia5.3
Holiday Check

(2 opinii)

21%
3.3 /6

Hotel

5.0

Pokój

2.5

Serwis

2.4

Położenie

4.4

Gastronomia

3.3

Sport i rozrywka

1.9
Opinie użytkowników
Magdalena
lipiec 2022
5.8
Zalety
Klimatyzacja,
czyste pokoje,
bardzo miła obsługa,
pyszne jedzenie,
bardzo blisko do plaży,
piękne widoki z balkonu
Wady
Nie ma
Uzasadnienie
Hotel może nie jest nowy ale bardzo przytulny. Pokoje mają wszystko co jest potrzebne do wypoczynku ( czajnik i kubki też), wi-fi działa w pokojach. Obsługa jest bardzo pomocna i zawsze uśmiechnięta- codziennie sprzątane są pokoje, wymieniane ręczniki i pościel, klimatyzacja działa bez zarzutu. Jedzenie bardzo dobre i różnorodne- każdy znajdzie coś dla siebie- ogólnie polecam z czystym sumieniem
Dane wyjazdu
śniadania i obiadokolacje (HB), internetowe biuro podróży, wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, inny, to był mój pierwszy wyjazd

Palace na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998