Fostertravel.pl

Admiral

Złote Piaski, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Jak Złote to tylko w Admirale!

Hotel bardzo ładny. Udany pobyt. Kuchnia przeważnie regionalna , ale urozmaicona potrawami europejskimi. Hotel super, było bardzo...

Polecamy tą ofertę
Nr 13 wśród 35 hoteli 5* na Riwierze Bułgarskiej
Dla wymagających w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi
Piękna plaża
Atuty hotelu
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Blisko lotniska
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Żeglarstwo
  • Życie nocne
  • Blisko centrum
  • Spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Opis kontrahenta
Opis ogólny:
Ośrodek hotelowy Admiral, cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców, znajduje się bezpośrednio przy prywatnej piaszczystej plaży. Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są bezpłatnie. Obiekt oddalony jest od turystycznego centrum o zaledwie kilka kroków. Miasto Varna jest oddalone o około 20 km (Dobrich około 50 km, Balchik około 26 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 20 km od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 1,5 km. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 20 m. Dyskoteka również znajduje się w odległości ok. 20 m. Dalsze możliwości rozrywki podczas wakacji gwarantują kino i teatr (ok. 20 km). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Ferris wheel (ok. 20 m) oraz Aquaparc Aquapolis (ok. 2 km). Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (ok. 20 km) i przystanek autobusowy (ok. 1,5 km) zapewniają mobilność na wakacjach. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 20 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 20 km szpital. Lotnisko (VAR) położone jest ok. 28 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem odbywa się transfer (ewentualnie odpłatny). Kolejne lotnisko (BOJ) jest oddalone o ok. 127 km.
Wyposażenie :
Ten 9-piętrowy hotel, odnowiony w 2023 roku, został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 301 pokoi. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, 3 windy, klimatyzację, sejf (bezpłatny), sklep, parking (płatny), system kontroli dostępu oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajdują się trzy klimatyzowane restauracje. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Poza tym hotel posiada 2 sale konferencyjne z dostępem do Internetu, a także cateringiem. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje windę dostosowaną do transportu wózków. Usługa sprzątania pokoi oraz usługa prasowania są bezpłatne. Obsługa pokojowa, usługa prania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z zintegrowanym basenikiem dla dzieci (możliwość użytkowania od stycznia do września). W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). Znajdujący się przy basenie bar umożliwia gościom relaks nad wodą przy drinku (bar zaprasza od godziny 09:00 - 18:00).
Wyżywienie:
Śniadanie (serwowane w godzinach 07:30 - 10:00) w formie szwedzkiego stołu. All Inclusive Plus: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolacja można zjeść tylko w wybranych restauracjach. Menu dla dzieci. Dodatkowo przekąski (12:00 - 16:00). Późne śniadanie, woda, napoje bezalkoholowe, piwo, wino, krajowe i międzynarodowe napoje alkoholowe, kawa i herbata oraz ciasta i wyroby cukiernicze w określonych godzinach. Napój powitalny, bezpłatny Internet, bezpłatne korzystanie z sejfu (depozyt), zniżki u wybranych, zewnętrznych dostawców usług sportowych oraz bezpłatny dostęp do strefy spa. Wcześniejszy check-in i późniejszy check-out są możliwe (w zależności od dostępności). Jeden posiłek tygodniowo w restauracji á-la-carte.
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: bilard (za opłatą), tenis stołowy (za opłatą), joga, siłownia i tenis (ewentualnie za opłatą, ok. 500 m od hotelu). W odległości ok. 800 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych, np. narty wodne i pływanie na motorówkach (realizacja przez firmy zewnętrzne). Pole golfowe oddalone jest od hotelu o około 20 km. Oferty wellness: strefa spa, saunę, solarium, łaźnia parowa, hammam i masaże za opłatą.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku i po rosyjsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.
Wyżywienie
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu 10 kg i o wymiarach 55x40x23 cm (w taryfie standard jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta, w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt do rezydenta.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi, miejsc obok siebie w przypadku przelotów liniami Wizzair
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypaku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent może umówić się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Oferta obejmuje telefoniczną opiekę polsko lub anglojęzycznego rezydenta. Godziny transferów powrotnych potwierdzane są do 1 dnia przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia hotelu Admiral *
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Blisko centrum
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Fitness / siłownia
  • Klimatyzacja
  • Parking
  • Spa
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Żeglarstwo
  • Życie nocne

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Dane GPS hotelu Admiral
N 43º 17' 10.5036"
E 28º 2' 38.9868"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Admiral w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 514 opinii z różnych źródeł
5.0
Bardzo dobry
88% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
224 opinii
5.0
150 opinii
4.0
84 opinii
3.0
19 opinii
2.0
15 opinii
1.0
22 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • wymagających klientów (100%)
  • osób młodych i aktywnych (100%)
  • osób szukających rozrywek (100%)
Ocena klientów
Holiday Check
5.0
Bardzo dobry
80% osób poleca
(10 opinii)
Hotel i otoczenie5.0
Pokoje5.2
Położenie i okolica5.6
Gastronomia4.5
infrastruktura4.9
Ogólne wrażenia4.6
Holiday Check

(5 opinii)

100%
5.0 /6

Hotel

5.0

Pokój

5.8

Serwis

5.0

Położenie

6.0

Gastronomia

3.2

Sport i rozrywka

5.0
Opinie użytkowników
Adam
sierpień 2017
2.0
Uzasadnienie
Po dwóch dniach pobytu okazało się ,ze w obu zajmowanych przez nas pokojach są pluskwy !!!Pokoje które proponował nam hotel celem zamiany rownież miały pluskwy.Koszmar!!.Natychmiast opuściliśmy ten hotel Fatalna obsługa i podejście do klienta ,pokoje nie sprzątane .Reczniki w fatalnym stanie .Omijajcie to miejsce.
Pokoje
Pluskwy w pokojach!
Ogólne wrażenia
Z daleka od tego miejsca !,,
Komu odradzasz i dlaczego?
Goście ! Omijajcie ten hotel!
Dane wyjazdu
stacjonarne biuro podróży, wypoczynek, pokój rodzinny, 1 tydzień, TUI Polska, podróżuje częściej niż 4 razy w roku

Admiral na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998