Fostertravel.pl

Lilia

Złote Piaski, Riwiera Bułgarska (Bułgaria)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Było świetnie, polecamy

Pokój posiadał balkon, z którego rozpościerał się piękny widok na morze. Pokój był w porządku, tak jak łazienka. W telewizji był jeden...

Polecamy tą ofertę
Osobom oczekującym dobrego standardu w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi
Bardzo dobre i urozmaicone wyżywienie
Atrakcyjne położenie
Atuty hotelu
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Blisko lotniska
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Żeglarstwo
  • Życie nocne
  • Blisko centrum
  • Spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Bagaż, rezydent, zmiana uczestnika na przelotach liniami lot, ryanair, wizzair, corendon
Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon z możliwością ustalenia spotkania w hotelu. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu podręcznego 10 kg lub bagażu rejestrowanego 10kg, 20kg, 26 kg lub 32 kg -cena w systemie rezerwacyjnym.Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia dodatkowego bagażu 10 kg i o wymiarach 55x40x23 cm (w taryfie standard jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg - cena w systemie rezerwacyjnym.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x25) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Świadczenia w cenie
Cena z przelotem zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet, PLL LOT tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opieka anglo lub polskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta, w regionach Primorsko, Sozopol, Lozenec, Obzor - telefoniczny kontakt do rezydenta.UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi, miejsc obok siebie w przypadku przelotów liniami Wizzair
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.Klienci przylatujący do Bułgarii są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego lub anglojęzycznego przedstawiciela organizatora.  Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem, Klienci dysponują telefonem w przypaku pytań, chęci wykupienia wycieczek, rezydent może umówić się z Klientami w hotelu określonego dnia o określonej godzinie.
UWAGA! Dodatkowy bagaż/miejsca obok siebie można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
UWAGA! Oferta obejmuje telefoniczną opiekę polsko lub anglojęzycznego rezydenta. Godziny transferów powrotnych potwierdzane są do 1 dnia przed powrotem do kraju - telefonicznie, poprzez informację w recepcji lub w pokoju.
Oferta dojazdem własnym: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), opiekę polskojęzycznego rezydenta na telefon; wyżywienie w/g opisu.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia hotelu Lilia *
  • Basen odkryty
  • Blisko centrum
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Fitness / siłownia
  • Klimatyzacja
  • Parking
  • Spa
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Żeglarstwo
  • Życie nocne

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Lilia, Złote Piaski, Varna 9007, Bułgaria Telefony: 00359 52 357000, 00359 52 357012, 00359 52 355448 Fax: 00359 52 357010, 00359 52 357004, 00359 52 356026 E-mail: [email protected]
Dane GPS hotelu Lilia
N 43º 17' 39.6852"
E 28º 2' 45.654"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Bułgarii.
Zobacz więcej informacji o Lilia w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 726 opinii z różnych źródeł
3.4
Średni
49% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
97 opinii
5.0
146 opinii
4.0
157 opinii
3.0
81 opinii
2.0
64 opinii
1.0
181 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających spokoju (75%)
  • osób niewymagających (38%)
  • osób oszczędnych (25%)
  • rodzin z dziećmi (13%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (13%)
Najczęściej oceniane:
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Basen
  • Czystość i porządek
Ocena klientów
Holiday Check
4.2
Dobry
70% osób poleca
(23 opinie)
Hotel i otoczenie4.3
Pokoje4.1
Położenie i okolica4.8
Gastronomia4.2
infrastruktura3.6
Ogólne wrażenia4.1
Holiday Check

(405 opinii)

44%
3.0 /6

Hotel

3.0

Pokój

3.7

Serwis

2.8

Położenie

5.2

Gastronomia

2.7

Sport i rozrywka

2.9
Opinie użytkowników
Renata
wrzesień 2023
1.0
Zalety
Położenie, w zacisznej części miasteczka, przy plaży i deptaku.
Wady
Hotel brudny, pokoje zapluskwione, niesprzątane, po paper trzeba było chodzić do recepcji, wywieszki proszę sprzątnąć pokój nie działały. Sala jadalna źle zorganizowana (ułożenie produktów względem np. Talerzy czy sztuców), stąd tworzyły się niepotrzebne zatory, sala bez klimatyzacji, nie sprzątana, ciągłe braki sztućców, filiżanek, albo niedomyte. Taras brudny, stoliki, krzesła goście sami wycierali serwetkami, stada wróbli i mewa zjadające wszystko z talerzy, obsługa słabo reagowała na powyższe. Wokół obiektu, zwłaszcza od frontu, dość czysto.
Obszerne lobby z barem, ale bez toalet (jedyna w poziomie -1 przy nocnym klubie, bardzo brudna, bez światła, nie sprzątana).
Obsługa hotelu w większości bez kontaktu, ponura, niekompetentna, mało angażująca się w pracę, a nawet arogancka (wyjątek pani w recepcji).
Uzasadnienie
Hotel nie zasługuje w obecnym stanie nawet na jedną * a ma 4. Brud, chaos, brak zaangażowania obsługi (praca przymusowa? ), pilnie potrzebna dezynsekcja i remont całkowity tego obiektu. Wielka szkoda, bo położenie ma świetne, przy ładnej, zagospodarowanej, w miarę czystej plaży (bardzo drogie leżaki, komplet z materacami i parasolem około 90 zł za dzień, drożej jak w hiszpanii... ), przy deptaku ciągnącym się przez miasteczko. Wieczorami można spacerować w obie strony miasteczka, hotel położony jest w północnej, spokojniejszej części.
Infrastruktura
Basen dość duży, stosunkowo mało leżaków (zajmowane od 6 rano), basen czynny 9-17.
Komu odradzasz i dlaczego?
Brud, robactwo (pluskwy), słaba organizacja pracy (kwaterunek od wyznaczonej godziny, z porannych przylotów goście czekali kilka godzin na klucze), chaos w czasie posiłków (dziwne, nielogiczne ułożenie ciągów produktów, zastawy i np. wyjścia na taras), ciągłe braki (potrawy, zastawa), niemiła obsługa.

Lilia na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998