Fostertravel.pl

Campanile Val de France

Magny le Hongre, Ile de France (Francja)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Kategoria
3
Region
Francja/Paryż

Wyposażenie
Ośrodek wypoczynkowy wzniesiony został w roku 2003. Kompleks oferuje 300 pokoi. W obiekcie do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Większość pięter osiągalna jest za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu i sejf. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Kompleks dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia, kawiarnia i bar. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. W obrębie ośrodka wypoczynkowego znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, opieka medyczna, transfer hotelowy i serwis pokojowy. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego bezpłatny. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.
Pokoje
Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Spokojny sen zapewni Państwu łóżko podwójne. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu i biurka. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również ekspres do kawy / herbaty. Dopełnieniem wyposażenia jest internet, telefon, telewizor, radio i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Kompleks oferuje pokoje rodzinne, pokoje dla niepalących i pokoje dla palących.
Oferta sportowo-rozrywkowa
Zarówno hotel jak i firmy zewnętrzne dokładają starań do zapewnienia odpowiedniej oprawy sportowej oraz organizacji Państwa czasu wolnego. Taras doskonale nadaje się na chwilę wytchnienia. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak golf, bilard i spa. W ramach oferty rozrywkowej proponujemy Państwu muzykę na żywo i miniklub. Copyright GIATA 2004 - 2024. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 126413
Wyżywienie
Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem i wyżywienie częściowe. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania menu dla dzieci. Polecamy również przekąski.
Karty kredytowe
W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.
Świadczenia
Przelot

opłaty lotniskowe i paliwowe

ubezpieczenie KL, NNW 

zakwaterowanie w hotelu zgodnie z wybraną ofertą

bagaż podręczny:

- na lotach Ryanair (FR) - w cenie 1 mały bagaż podręczny (max. wymiary: 40 x 20 x 25 cm)

- na lotach Wizz Air (W6) - w cenie 1 mały bagaż podręczny do 10kg (max. wymiary: 40 x 30 x 20 cm)

- na lotach Easyjet (U2) - w cenie 1 mały bagaż podręczny (max wymiary: 45 x 36 x 20 cm), który musi zmieścić się pod siedzeniem znajdującym się z przodu
Dodatkowo płatne
TRANSFER PRYWATNY LOTNISKO - HOTEL - LOTNISKO: cena 1080 zł/os. w obie strony przy rezerwacji tylko dla jednej osoby, cena 540 zł/os. w obie strony przy rezerwacji dla minimum 2 osób.

TRANSFER SHUTTLE BUS (airport - Porte Maillot - airport) https://www.aeroportparisbeauvais.com/ 170 PLN/os/w obie strony

Bagaż rejestrowany oraz dodatkowy bagaż podręczny - ceny zgodnie z ofertą.

LINIE RYANAIR:
- drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm
- bagaż rejestrowany do 10 kg
- bagaż rejestrowany do 20 kg
LINIE WIZZAIR:
- drugi bagaż podręczny do 10kg o wymiarach 55 cm x 40 cm x 23 cm
- bagaż rejestrowany do 10 kg
- bagaż rejestrowany do 20 kg

LINIE EASY JET:

             drugi bagaż podręczny

             bagaż rejestrowany do 15kg

             bagaż rejestrowany do 23kg
Miejsca obok siebie w samolocie. 
Obowiązkowy lokalny podatek turystyczny obejmujący wszystkich turystów przebywających we Francji powyżej 1 dnia (podatek będzie pobierany na miejscu, po przylocie do Francji. Zastrzegamy możliwość zmiany, opłata niezależna od organizatora):
- dla pobytów, w hotelach 5* - 3,75 / noc / osoba
- dla pobytów, w hotelach 4* - 2,88 / noc / osoba
- dla pobytów, w hotelach 3* - 1,88 / noc / osoba

Oferta nie zawiera transferu lotnisko-hotel-lotnisko!

Uwaga! Po potwierdzeniu rezerwacji przez Ecco Holiday, dokupienie miejsc w samolocie lub dodatkowego bagażu jest możliwe wyłącznie po przez kontakt z infolinią Ecco Holiday - cena może być wyższa niż w momencie potwierdzania rezerwacji.
Obsługa
Brak obsługi.
Wizy
Wizy nie są wymagane. Obywatele polscy mogą przekroczyć granicę posługując się dowodem osobistym. Należy pamiętać o dokumencie dla dziecka.
Udogodnienia
Brak udogodnień dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej. W przypadku pytań prosimy o kontakt.

Dane teleadresowe
Kyriad Disneyland Resort, 10 Avenue de la Fossé des Pressoirs, 77700 Magny-le-Hongre, Francja Tel.: +33 1 60 43 61 61 Fax: +33 1 60 43 61 62 E-mail: [email protected]
Dane GPS hotelu Campanile Val de France
N 48º 52' 14.1672"
E 2º 48' 32.832"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Francji.
Zobacz więcej informacji o Campanile Val de France w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 702 opinie z różnych źródeł
4.0
Dobry
65% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
189 opinii
5.0
96 opinii
4.0
169 opinii
3.0
121 opinii
2.0
72 opinii
1.0
55 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Holiday Check

(248 opinii)

68%
4.1 /6

Hotel

4.1

Pokój

4.1

Serwis

4.3

Położenie

5.2

Gastronomia

3.8

Sport i rozrywka

4.4

Campanile Val de France na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998