Fostertravel.pl

Opis hotelu O7 Tenerife

Naszym zdaniem
Dobrej klasy hotel usytuowany niedaleko centrum Puerto de la Cruz.
Zadbane otoczenie ogrodowe, malowniczy widok na ocean i wulkan, kanaryjskie akcenty w architekturze, chwalona kuchnia.   
.
Kategoria lokalna
****
Położenie
Puerto de la Cruz, ok. 700 m od centrum, ok. kilometr od Playa de Martianez, 2,5 km od Playa Jardin, 40 km od stolicy Santa Cruz de Tenerife,  ok. 87 km od lotniska Tenerife Sur
.
Wyposażenie
Całodobowa recepcja z punktem informacji turystycznej, restauracja bufetowa, bar w lobby, wypożyczalnia samochodów, uslugi pralnicze.  
Pokoje
Double standard  -  pokój z łazienką (wanna lub prysznic, suszarka do włosów), telefon, telewizor, biurko, sejf, łącza Wi-Fi, balkon lub taras. 
Double superior - pokój z łazienką (wanna lub prysznic, suszarka do włosów), telefon, telewizor, biurko, łącza Wi-Fi, sejf ,balkon lub taras (widok na basen lub ocean), większa powierzchnia. 
.
Wyżywienie
BB - śniadanie w formie bufetu
HB - śniadanie i kolacja w formie bufetu, napoje do kolacji płatne
Sport i rozrywka
Basen zewnętrzny z tarasem, spa (masaże, zabiegi pielęgnacyjne, sauna, hydromasaż), siłownia, kort tenisowy. 
Dla dzieci
Brodzik, łóżeczka niemowlęce, wysokie krzesełka w restauracji. 
COVID
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju.
Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora.Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
.
.
.
.
.
.
.

.

Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych).
Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu
.
Informacje o lotach liniami Wizzair, Ryanair, EasyJet
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie
Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.
Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników
W przypadku przelotów rejsowych i low costowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.
Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta
///
Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji.Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu
///
Wizz Air
Lecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:
jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).   Bagaż rejestrowany 10 kg, 20 kg, 32 kg. Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu
WIZZ Priority -
Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm).Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne
Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji.Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem.
W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie
Warunki przewozu linii WizzAir: https://wizzair.com/pl-pl/legal/ogolne-warunki-przewozu-pasazerow-i-bagaz
///
Lecąc Ryanair, każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).   
Bagaż rejestrowany za dopłatą. Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu
-10 kg (55x40x20cm)
- 20 kg (119x119x81cm)
- Pierwszeństwo wejścia na pokład**
**Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm
Wybór miejsca (za opłatą) - wycena indywidualna
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji.Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem.W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie
Warunki przewozu linii Ryanair: https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne-informacje/centrum-pomocy/Czesto-zadawane-pytania/ogolne-warunki-przewozu/ogolne-warunki-przewozu
///
EasyJet
Lecąc Easy Jet  każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jedną sztukę bagażu podręcznego o wymiarach max 45cm x 36cm x 20cm, który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym fotelem
Bagaż rejestrowany 15kg i  23kg. Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system.Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie.
Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą
Warunki przewozu linii Easy Jet: https://www.easyjet.com/pl/ogolne-warunki
///
 
 
 
 
 
.
.
.
.
.
.
.

.

Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.
Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe.Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt
.
.
.
.
.
.
.

.

Uwaga
Klienci Best Reisen przylatujący na Teneryfę w sezonie 2023/2024 objęci są polskojęzyczną telefoniczną obsługą lokalnego przedstawiciela
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji.
Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji".Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach).Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie.Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie.Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient
.
.
.
.
.
.
.

.

Przepisy wjazdowe - COVID
Aktualizacja 3.06.2022
Hiszpania zniosła ograniczenia kowidowe dla obywateli Polski, UE i Strefy Schengen.
Nie ma więc obowiązku okazywania certyfikatów szczepień i ozdrowieńca ani wykonywania testów na COVID-19.Nie jest też wymagany formularz SPTH
Losowo podróżni mogą być proszeni o poddanie się kontroli zdrowotnej (np. mierzenie temperatury). W przypadku stwierdzenia choroby Covid-19  uruchomiony alert sanitarny (wg protokołów przygotowanych przez władze centralne i regionalne), a pasażer zostanie skierowany do odpowiedniego centrum medycznego
Informacje: https://www.mscbs.gob.es/en/profesionales/saludPublica/ccayes/alertasActual/nCov/spth.htm
                   http:// https://www.hellocanaryislands.com/coronavirus/   
Ze względu na dynamiczną sytuację i zmieniające się zasady dot.zasad podróżowania w czasie pandemii, konieczne jest zapoznanie się z aktualnymi przepisami linii lotniczych
.
.
.
.
.
.
.

.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych.
Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody.Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu.Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski.Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 
.
.
.
.
.
.
.

.

Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT
 
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT
.
Hotel znany jest również jako
  • Hotel O7 Tenerife
Dane teleadresowe
O7 Tenerife, C. Haya, 3, 38400 Puerto de la Cruz, Santa Cruz de Tenerife, Hiszpania, Tel. +34822720770,
Dane GPS
N 28º 24' 51.9984"
W 16º 32' 21.0084"

Opinie o hotelu O7 Tenerife

Aktualna średnia ocena

podsumowując 506 opinii z różnych źródeł
4.7
Dobry
82% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
208 opinii
5.0
89 opinii
4.0
127 opinii
3.0
42 opinii
2.0
12 opinii
1.0
28 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Holiday Check

(358 opinii)

92%
4.8 /6

Hotel

4.8

Pokój

4.6

Serwis

5.5

Położenie

5.1

Gastronomia

5.4

Sport i rozrywka

4.7

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu O7 Tenerife

Lista najczęściej zadawanych pytań
Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Warsaw Modlin Airport" a "Tenerife-South Airport (Reina Sofia Airport)" ?
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu O7 Tenerife ?
Czy hotel O7 Tenerife jest polecany przez klientów ?

Lokalizacja hotelu O7 Tenerife

Historyczne dane pogodowe dla Puerto de la Cruz

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
21
21
22
23
24
26
29
29
28
26
24
22
średnia temp. w nocy
16
16
16
17
18
20
21
22
22
21
19
17
śr. ilość dni słonecznych
22
21
23
23
27
28
30
30
26
23
20
19
śr. ilość dni deszczowych
9
8
8
7
4
2
1
1
4
8
10
12
średnie opady (mm)
29.3
26.9
27.4
11.1
4.6
0.9
2.2
3.4
4.5
19.8
39.4
42.5

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...