Pokoje
Zlokalizowane w 17 budynkach:
- 6 aneksów (liczba pięter: 3)
- 11 villi (liczba pięter: 2)
Typy pokoi:
- pokoje superior dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (Half Board - płatny, Full Board - płatny, Bed&Breakfast - płatny, All Inclusive - bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
- pokoje anelia ocean view dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (Half Board - płatny, Full Board - płatny, Bed&Breakfast - płatny, All Inclusive - bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
- pokoje deluxe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (Half Board - płatny, Full Board - płatny, Bed&Breakfast - płatny, All Inclusive - bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
- bungalowy dla max. 2 os.: salon, jadalnia, 1 sypialnia, bezpośredni dostęp do plaży, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (Half Board - płatny, Full Board - płatny, Bed&Breakfast - płatny, All Inclusive - bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
- bungalowy z trzema sypialniami dla max. 4 os.: salon, jadalnia, 2 sypialnie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (Half Board - płatny, Full Board - płatny, Bed&Breakfast - płatny, All Inclusive - bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
- bungalowy z trzema sypialniami dla max. 7 os.: salon, jadalnia, 3 sypialnie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (Half Board - płatny, Full Board - płatny, Bed&Breakfast - płatny, All Inclusive - bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
Dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
- Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA, OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (NA ŻYCZENIE)
- Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (BEZPŁATNIE)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 1 osoba na 4 m2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE)
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - TAK
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy siłownia jest czynna? - TAK
- Czy mini klub jest czynny? - TAK
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM)
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19?odseparowanie gościa od pozostałych i wezwanie lekarza
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki?tak
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
-->
Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
Na miejscu opieka anglojęzyczna rezydenta.