Fostertravel.pl

Grandhotel Praha

Tatrzańska Łomnica, Tatry Wysokie (Słowacja)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Świetny hotel dla wymagających gości!

Hotel zasługuje na miano luksusowego, położony w świetnym miejscu, blisko stoku narciarskiego. Dobre wyposażenie w pokojach, restauracja,...

Polecamy tą ofertę
Hotel w TOP10 na Słowacji
Osobom oczekującym dobrego standardu w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi
W pobliżu liczne pub'y, dyskoteki, restauracje
Atuty hotelu
  • Parking
  • Dla dzieci
  • Blisko lotniska
  • Wypożyczalnia sprzętu zimowego
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Rowery
  • Sport
  • Sporty zimowe
  • Spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Kraj
SLOWACJA

Położenie
Grandhotel Praha położony jest w Tatrzańskiej Łomnicy, na wysokości 910 m. n.p.m. i składa się z dwóch części. Pierwsza to oryginalna budowla z 1905 roku, druga wybudowana została w 2012 roku. Do centrum miejscowości ok 800 m. Ośrodek narciarski Tatranska Lomnica oddalony o ok. 1 km. Bezpłatny skibus dla narciarzy.
Wyposażenie
Stylowy hotel o ponad stuletniej historii oferuje 108 pokoi oraz 15 luksusowych apartamentów. Do dyspozycji Gości: hol powitalny z recepcją, przechowalnia bagażu, winda, sala śniadaniowa, restauracja, Grand Lounge, kawiarnia, taras słoneczny.  
Dostęp do internetu
Wi-Fi na terenie hotelu i w pokojach gratis. 
Zakwaterowanie
Pokoje dwuosobowe classic (DBL CLASSIC): ok 20 m2: kącik wypoczynkowy, TV-Sat, minibar (za opłatą), sejf, radio, telefon, zestaw do parzenia kawy / herbaty, wanna lub prysznic, WC, suszarka do włosów, niektóre z balkonem lub tarasem (bez gwarancji). Pokoje dwuosobowe Classic z widokiem (DBL CLASSIC VIEW): dodatkowo dostawka dla 3. osoby.
Sport i wellness
Basen zewnętrzny infinity z przepiękną panoramą na Dolinę Popradu (podgrzewana woda w okresie zimowym).

Za opłatą Grand Mountain Spa (siłownia, basen kryty, infra i bio sauna, sauna parowa, 2 jacuzzi, sauna fińska, sauna zewnętrzna, pokój do relaksu.Wstęp dzienny ok. 27 EUR os./dorosła, ok. 19 EUR dziecko 12-18 lat, ok. 11 EUR dziecko 6-12 lat ).Za opłatą: masaże oraz zabiegi kosmetyczne i pielęgnacyjne.
.
Dzieci
Pokój zabaw dla dzieci, plac zabaw, menu dla dzieci, wysokie krzesełka w restauracji.
Wyżywienie
Ze śniadaniem lub z dwoma posiłkami: śniadanie i kolacja w formie urozmaiconego bufetu. W okresie 22.12.23. - 7.01.24 pobyty możliwe wyłącznie z dwoma posiłkami.
Święta/sylwester
Menu świąteczne 24.12 i sylwestrowe 31.12 w cenie.
Kategoria nekera
4 gwiazdki, kategoria lokalna: 4 gwiazdki. 
Narciarnia
Przechowalnia nart i sprzętu narciarskiego w hotelu.
Parkowanie
Miejsca parkingowe przy hotelu gratis. 
Zwierzęta domowe
Za opłatą 15 EUR / dzień. 
Opłata klimatyczna
2 EUR os./dzień (Goście powyżej 18 lat), płatna na miejscu w hotelu. Uwaga: od dn.

1.03.2024 opłata klimatyczna wynosić będzie 3,50 EUR od osoby / doba (Goście powyzej 18 lat).Koszt opłaty klimatycznej rozszerzony zostaje o ubezpieczenie na wypadek poszukiwania i ratownictwa prowadzonego przez Górskie Pogotowie Ratunkowe.Ubezpieczenie obowiązywac będzie od dnia przyjazdu (check-in) do dnia wyjazdu z hotelu (check-out).Ubezpieczeniem objęte są wyłącznie zdarzenia na oznakowanych trasach turystycznych (nie dotyczy np. wspinaczki wysokogórskiej, itp.).
.

Dla gości nekera
- przy rezerwacji pobytu w okresie 1.11.23.-30.04.24 (ostatni check-out) w cenie zakwaterowania wliczony jest skipass do ośrodków narciarskich Jasna, Tatranska Lomnica, Strbske Pleso i Stary Smokovec (liczba nocy = liczba skipassów).

Oferta nie dotyczy dnia przyjazdu (check-in).Jednego
- tego samego dnia można skorzystać z wejścia tylko do jednego wybranego ośrodka narciarskiego zgodnie z aktualnym rozkładem jazdy kolei linowych w Jasnej (Biela Púť lub Záhradky
- Priehyba
- Chopok – Kosodrevina
- Krupová lub Srdiečko) lub w Tatrach Wysokich (Tatranská Lomnica – Skalnaté Pleso lub Starý Smokovec – Hrebienok lub Štrbské Pleso
- Solisko).Skipass można wykorzystać także jako turystyczny bilet na kolejkę linową w obie strony.Skipass nie może być używany do wieczornej jazdy na nartach ani produktów specjalnych (np. Fresh Track).

Sezon narciarski w ośrodkach TMR trwa od 1.12.23 do 20.04.24 lub zgodnie z aktualnymi warunkami pogodowymi.
.
Oferta "ski pass = aqua pass"
W okresie 1.11.23.-30.04.24 skipass może służyć również jako jednorazowy bilet wstępu do parków wodnych Tatralandia lub Besenova. Bilety są całodniowe, imienne i obowiązują tylko na czas pobytu w hotelach sieci TMR. Gość ma prawo wyboru dnia, w którym chce skorzystać ze wstępu do aquaparku. Od sezonu zimowego 2023 / 2024 Goście mają możliwość skorzystania w tym samym dniu ze skipassa i aquapassa.
Dla gości nekera
Przy rezerwacji pobytu w okresie 1.05. - 31.10.2024 (ostatni check-out) Goście otrzymują dodatkowo bilet na kolejkę linową albo wstęp do aquaparku na każdy dzień pobytu. Benefity obowiązują również w dniu przyjazdu (w dniu przyjazdu dopiero od godz. 12:00) i wyjazdu. Bilety są imienne i jednego dnia można skorzystać tylko z jednej usługi - kolejki linowej lub parku wodnego.
Bilet na kolejkę linową w tatrach wysokich obowiązuje na wybranych odcinkach
Tatranská Lomnica – Skalnaté Pleso lub Starý Smokovec – Hrebienok lub Štrbské Pleso - Solisko, zgodnie z aktualnym rozkładem jazdy kolei linowych.

Bilet na kolejkę nie dotyczy trasy Skalnaté Pleso – Lomnický štít.Bilet na kolejkę linową w Tatrach Niskich można wykorzystać na przejazd kolejkami linowymi na odcinku Biela Púť lub Záhradky - Priehyba - Chopok – Kosodrevina - Krupová i tą samą trasą w drugą stronę.Z Chopoka Południe (Chopok Juh) obowiązuje na tę samą trasę w przeciwnym kierunku.

W przypadku zainteresowania, klient ma prawo wymienić bilet na kolejkę linową za jednorazowy bilet wstępu do parku wodnego Bešeňová lub Tatralandia.Bilety są całodniowe, wydane imiennie i obowiązują tylko na czas pobytu.

Klient ma możliwość wyboru parku wodnego na dany dzień pobytu.W przypadku, gdy z powodu złej sytuacji epidemiologicznej lub innych nieprzewidzianych okoliczności nie będzie możliwości skorzystania z biletów wstępu do parków wodnych, klientowi nie przysługuje prawo do rekompensaty finansowej lub niefinansowej ani odszkodowania.
.
Ważna informacja
Aby skorzystać z benefitów w postaci skipassa lub aquapassa, każdy uczestnik rezerwacji musi obowiązkowo zarejestrować się w programie "Gopass" przed przyjazdem i ponieść koszt 2 EUR / osoba za wydanie karty.

Jeżeli Goście posiadają już kartę Gopass, należy ją okazać na recepcji przy zameldowaniu.W przypadku odmowy rejestracji w propgramie Gopass, Goście nie będą mogli korzystać z benefitów (biletów na kolejkę linową, wstęp do parków wodnych, skipassy), jak również nie otrzymają żadnej rekompensaty z tegoo tytułu.

.
Cena zawiera
Noclegi, wyżywienie zgodnie z rezerwacją, ubezpieczenie dla imprez turystycznych, telefoniczną opiekę rezydenta.

Dodatkowo w przypadku imprez pakietowych z przelotem, oprócz ww.świadczeń w cenie zawarty jest: przelot, opłata lotniskowa, opłata za wylot z lotniska lokalnego, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (chyba, że dana oferta stanowi inaczej), bezpośrednia opieka polskojęzycznego rezydenta - w sezonie letnim (wakacyjnym): Kreta, Rodos, Turcja (Riwiera), Majorka, Bułgaria, całorocznie: Malta, na pozostałych kierunkach opieka telefoniczna lub przez czat w serwisie moja.nekera.pl.W przypadku imprez turystycznych opartych o przeloty przewóz bagażu może być nieuwzględniony w cenie.Cena uzależniona jest m.in. od przewoźnika oraz terminu wyjazdu, należy ją zweryfikować podczas zakupu.

Linie lotnicze, w których bagaż jest w cenie (20 kg bagaż główny oraz bagaż podręczny) - przeloty czarterowe: Enter Air, LOT (dla wylotów na Rodos), Sky Express, Holiday Europe, European Air Charter, Ryan Sun (dla wylotów na Rodos) oraz przeloty rejsowe: Sun Express, Corendon, Pegasus Airlines, Emirates, Fly Dubai, Quatar Airlines, Air France, Austrian Airlines.Przykładowe linie lotnicze, gdzie bagaż jest dodatkowo płatny to: FR (Ryanair), W6 (WizzAir), Easy Jet.
Podane godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowania poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulec nieznacznym zmianom, ze względu na sezonowość, siły wyższe i inne okoliczności.
.
Mocne strony
- Zabytkowy hotel w stylu Art Nouveau
- Luksusowe apartamenty i pokoje
- Panoramiczny basen zewnętrzny
- Wyśmienita kuchnia, lokalne akcenty
Udogodnienia hotelu Grandhotel Praha *
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Fitness / siłownia
  • Parking
  • Rowery
  • Spa
  • Sport
  • Sporty zimowe
  • Wypożyczalnia sprzętu zimowego

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Grandhotel Praha**** Tatranská Lomnica 8, 059 60 Vysoké Tatry, Slovakia Tel: +421 44 290 13 38 Fax: +421 52 44 67 945 E-mail: [email protected]
Dane GPS hotelu Grandhotel Praha
N 49º 10' 10.7123"
E 20º 16' 48.7337"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Słowacji.
Zobacz więcej informacji o Grandhotel Praha w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 516 opinii z różnych źródeł
5.2
Bardzo dobry
96% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie

6.0
319 opinii
5.0
32 opinii
4.0
143 opinii
3.0
11 opinii
2.0
5 opinii
1.0
6 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających spokoju (67%)
  • wymagających klientów (33%)
  • nowożeńców (33%)
  • osób młodych i aktywnych (33%)
Najczęściej oceniane:
  • SPA
Ocena klientów
Holiday Check
5.0
Bardzo dobry
100% osób poleca
(3 opinie)
Hotel i otoczenie5.2
Pokoje4.8
Położenie i okolica4.8
Gastronomia5.3
infrastruktura5.1
Ogólne wrażenia4.5
Opinie użytkowników
Izka
listopad 2019
4.2
Zalety
Dobre wellness
Wady
Brak
Hotel
Dobre miejsce w spokojnej okolicy idealne dla osób poszukujących relaksu w miłych warunkach.
Pokoje
Czysty pokój z wygodnymi mebelkami. Wszytko nowe, zadbane i dobrej jakości. Widok bardzo ładny i odprężający.
Gastronomia
Bardzo smaczne wyżywienie. Wybór bogaty i ilości też wystarczające.
Infrastruktura
Bardzo dobre baseny oraz niesamowita strefa Wellness. Wszystko na wysokim poziomie i pozwalające na relaks w spokoju. Fajnie, że nie było dużo dzieci.
Dane wyjazdu
śniadania i obiadokolacje (HB), 3-6 dni

Grandhotel Praha na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998