Opis
Rozległy hotel położony w zielonym ogrodzie dzięki czemu goście będą mieli zapewnioną ciszę i spokój. Oferuje on wiele restauracji serwujących dania z całego świata. W centrum SPA możemy skorzystać z wielu orientalnych zabiegów w tym słynny tajski masaż. Dla aktywnych gości przygotowano siłownię lub aerobik na basenie.
Lokalizacja
3 km od centrum Pattaya, 50 m od North Pattaya, 120 km od lotniska w Bangkoku. Hotel usytuowany na powierzchni: 12800 m2.
Kategoria lokalna hotelu
4*
Data otwarcia
1988 r. Odnowiony w 2017 r.
Na terenie hotelu: restauracje (5), bary (2), room service (płatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, centrum biznesowe (bezpłatne), baseny odkryte (2). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Internet
- Wi-Fi w hotelu bezpłatne
- Kawiarenka internetowa bezpłatna
Pokoje
Zlokalizowane są w 9 budynkach:
- 8 aneksów (liczba pięter: 2)
- budynek deluxe (liczba pięter: 3)
Typy pokoi:
- pokoje superior dla max. 3 os.: klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
- pokoje deluxe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras
- suity dla max. 4 os.: salon, jadalnia, 1 sypialnia, drzwi przesuwne między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon
- suity pool dla max. 4 os.: salon, jadalnia, 1 sypialnia, drzwi przesuwne między pokojami, dostęp do współdzielonego basenu, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), taras
Wyżywienie
- restauracja główna, restauracje a la carte (4), bary (2)
Śniadanie
- śniadanie (06:30-10:30)
Śniadanie i obiadokolacja
- śniadanie (06:30-10:30), obiadokolacja (18:00-22:00)
Śniadanie, obiad i kolacja
- śniadanie (06:30-10:30), obiad (12:00-14:00), kolacja (18:00-22:00)
Restauracje a la carte
- płatne. Wymagana rezerwacja.
- La Baguette - francuska
- La Ferme - międzynarodowa
- Grappa - włoska
- In-room dining - międzynadowa
Z myślą o dzieciach
- brodzik
- menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
- opiekunka dla dzieci (płatna)
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)
W cenie
- siłownia
- jacuzzi
Płatne
- centrum SPA
- masaż
Dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, ŚNIADANIE)
- Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (W WYZNACZONYCH GODZINACH)
- Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
- Czy centrum SPA jest czynne? - NIE
- Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy siłownia jest czynna? - TAK
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
-->
Uwaga!
Informujemy, że w Tajlandii większość hoteli wymaga depozytu na poczet potencjalnych wydatków, pobieranego przy zakwaterowaniu w gotówce lub kartą kredytową (w formie blokady środków). Szczegóły dotyczące wysokości depozytu oraz formy płatności dostępne są u Sprzedawcy.
Aktualizacja opisu
07.02.2023 16:04
Usługi dostępne w hotelu
Niepełnosprawni
Wi-Fi
SPA
Siłownia
Serwis plażowy
Sale konferencyjne
Pokoje 4 osobowe
Udogodnienia hotelu Woodlands Resort *
- Basen odkryty
- Fitness / siłownia
- Klimatyzacja
- Parking
- Spa
* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu
Dane GPS hotelu Woodlands Resort
N 12º 57' 8.2728"
E 100º 53' 13.8084"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie.
Zachęcamy do sprawdzenia
aktualnych informacji MSZ przed podróżą do Tajlandii.