Fostertravel.pl

Occidental Marco Polo

Hammamet (Tunezja)
Wczasy
Trwa weryfikacja ceny...
Udane wczasy

Można się tutaj naprawdę poczuć, jak na wakacjach. Spędziliśmy cudowne wakacje, miło,spokojnie i bezpiecznie. Wszystko było w tym hotelu...

Polecamy tą ofertę
Osobom oczekującym dobrego standardu w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi, blisko plaży
Atrakcyjne położenie
Bardzo dobre i urozmaicone wyżywienie w opcji all inclusive
Atuty hotelu
  • Dla dzieci
  • Przedszkole
  • Blisko lotniska
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Animacje dla dorosłych
  • Sport
  • Tenis
  • Golf
  • Minigolf
  • Sporty wodne
  • Nurkowanie
  • Jazda konna
  • Nordic walking
  • Windsurfing
  • Żeglarstwo
  • Życie nocne
  • Spa

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Kategoria
4*
Region
Hammamet
Opis
Hotel idealnie usytuowany w pobliżu urokliwego portu jachtowego i licznych rozrywek kurortu Yasmine-Hammamet. Elegancki, godny polecenia obiekt zbudowany w stylu mauretańskim oferuje usługi na wysokim poziomie. Bogaty program animacyjny dla dzieci i dorosłych, różnorodne sporty, urozmaicona kuchnia oraz basen infinity zapraszają na wakacje pełne wrażeń.
Lokalizacja
Hammamet - Yasmine, 8 km od starego centrum Hammametu, 38 km od lotniska w Enfidha-NBE, 95 km od lotniska w Monastirze-MIR. Hotel usytuowany na powierzchni: 70000 m2.
Kategoria hotelu
4*
Kategoria lokalna hotelu
4*
Data otwarcia
2000 r. Odnowiony w 2009 r.
Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (2), pralnia (płatna), sala konferencyjna, basen kryty, basen odkryty.Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

Rabaty i zniżki
2. dzieci do 6 lat pobyt w hotelu gratis
Internet
- Wi-Fi w lobby bezpłatne
Plaża
Przy hotelu, wydzielona część plaży publicznej, piaszczysta. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt), bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane w 1 budynku: (liczba pięter: 4, liczba wind: 3)
Typy pokoi:
- Standard Garden View dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), Balkon
- Standard Sea View dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), Balkon
- Family Garden View dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), Balkon
- Family Sea View dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), Balkon
Wyżywienie
- restauracja główna, restauracja a la carte, bary (2)

All Inclusive
(10:00-23:00)

- śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:00-12:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-21:00) serwowane w restauracji głównej
- wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
Restauracje a la carte
- płatna. Wymagana rezerwacja.
- międzynarodowa
Z myślą o dzieciach
- brodzik
- animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
- dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
- plac zabaw
- krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
! Skorzystaj z dodatkowych usług dla większego komfortu:
- Elastyczne zmiany rezerwacji bez podawania powodu
- Indywidualny transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- Ubezpieczenia dodatkowe na różne sytuacje
O szczegóły zapytaj w biurze podróży
W cenie
- tenis stołowy
- rzutki
- siatkówka plażowa
- aerobik
- siłownia
- animacje
Płatne
- kort do tenisa ziemnego
- rakiety i piłki do tenisa ziemnego
- bilard
- sporty wodne na plaży
- centrum SPA
- masaż
- salon piękności
- łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
PODATEK TURYSTYCZNY
Goście w Tunezji muszą zapłacić w dniu przyjazdu do hotelu podatek turystyczny w dinarach tunezyjskich (TND). Podatek będzie naliczany za wszystkie osoby w wieku powyżej 12 lat, a kwota zostanie pobrana za maksymalnie 10 nocy. Wysokość opłaty zależy od kategorii obiektu i od dnia 1 stycznia 2024 kształtuje się następująco:
a) Hotel 5* i 4* - 12,00 TND za osobę / dobę,
b) Hotel 3* - 8,00 TND za osobę / dobę,
c) Hotel 2* i 1*- 4,00 TND za osobę / dobę.

Zgodnie z decyzją tunezyjskiego rządu, klimatyzacja w hotelach działa wyłącznie w okresie 15/06 - 15/09.

Aktualizacja opisu
07.03.2024 16:17

Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Niepełnosprawni
Wi-Fi
Przy plaży
SPA
Siłownia
Tenis
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Sporty wodne

Sale konferencyjne
Pokoje 4 osobowe
Udogodnienia hotelu Occidental Marco Polo *
  • Animacje dla dorosłych
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Blisko lotniska
  • Dla dzieci
  • Fitness / siłownia
  • Golf
  • Jazda konna
  • Klimatyzacja
  • Minigolf
  • Nordic walking
  • Nurkowanie
  • Przedszkole
  • Spa
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Tenis
  • Windsurfing
  • Żeglarstwo
  • Życie nocne

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Dane GPS hotelu Occidental Marco Polo
N 36º 22' 43.2904"
E 10º 32' 45.7373"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką do Tunezji.
Zobacz więcej informacji o Occidental Marco Polo w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 726 opinii z różnych źródeł
3.6
Przeciętny
59% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
178 opinii
5.0
152 opinii
4.0
101 opinii
3.0
33 opinii
2.0
7 opinii
1.0
255 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób młodych i aktywnych (50%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (50%)
  • rodzin z dziećmi (25%)
  • osób szukających spokoju (25%)
  • nowożeńców (25%)
  • wymagających klientów (25%)
  • osób szukających rozrywek (25%)
Najczęściej oceniane:
  • Animacje
  • Pokój
  • Basen
  • Fitness (siłownia)
  • Jedzenie
  • Bar
  • Atmosfera i traktowanie gości
Ocena klientów
Holiday Check
4.5
Dobry
88% osób poleca
(8 opinii)
Hotel i otoczenie4.6
Pokoje4.4
Położenie i okolica4.4
Gastronomia4.6
infrastruktura4.1
Ogólne wrażenia4.6
Holiday Check

(267 opinii)

53%
3.7 /6

Hotel

3.6

Pokój

4.4

Serwis

4.4

Położenie

4.3

Gastronomia

3.9

Sport i rozrywka

3.7
Opinie użytkowników
Daria
sierpień 2023
1.2
Zalety
Brak
Wady
Pokój
Basen
Siłownia
Restauracja
Bar
Recepcja
Uzasadnienie
Koszmar za wasze pieniądze. Odradzamy!!! Pobyt w terminie 10. 08-24. 08. Zacznę od pozytywów: bardzo dobre sprzątanie, panie naprawdę się starają i robią wszystko ładnie. Czasami jest problem z ręcznikami, ale jak poprosicie, to dadzą. Za to dam 1 gwiazdkę. To wszystko. Recepcja i pokój: Od samego wejścia do hotelu robią z gościa głupka. Trzeba czekać do 14, ale wystarczy dać im 20 euro i magicznie natychmiast znajdzie się pokój. Ale pierwszy będzie rozwalony - dostaliśmy: bez uchwytów w szafie, z pożółkłą wanną, potrzaskanym dozownikiem na mydło, przypaloną suszarką oraz sejfem bez klucza. My spokojnie wymieniliśmy, ale spotkaliśmy ludzi, u których nie zamykały się drzwi balkonowe (parter! ) i uporczywie odciągali wymianę („może jutro…”). Recepcjoniści nie są szczególnie mili; należy uważać przy zapłacie "podatku turystycznego", aby nie policzyli za dużo i odpowiednio wydali resztę. Same pokoje w opłakanym stanie. Wszystko do wymiany, popsute podłogi i przebarwiona pościel. Zapomnijcie o przyjemnym i odprężającym prysznicu - nieważne, jak ustawić kurek, i tak będą to naprzemienne fale to gorącej, to zimnej wody. Poznaliśmy dużo innych gości, u każdego taka sama historia. Basen: Nie będzie ręczników, o nich możecie zapomnieć. Basen jest brudny, w wodzie pływają klaki włosów, piasek; w wodzie prawdopodobnie jest jakaś chemia, która barwi ubrania. Kafelki odpadają, jacuzzi nieczynne. Leżaków (które oczywiście w dużej części są brudne i popsute) jest zdecydowanie za mało, codziennie jest walka o miejsca. Podczas naszego pobytu w hotelu 80% gości stanowili arabowie (lokalni tunezyjczycy lub ościenni algierczycy), których "kultura" nas zdegustowała: są głośni - ich rozmowy to nieustanne krzyki; ich dzieci są totalnie nieznośne w basenie - ciągle skaczą do wody tuż przy samym barze, chlapią, obijają się o ludzi - wiele drinków trzeba było odstawić, bo miały dodatek wody z basenu (z czasem wyrabia się nawyk zasłaniania naczynia dłonią). Rodzice to ignorują, nie tłumaczą, aby tak nie robić. Obsługa ma tendencję do przymykania oczu na "wieczorne" rezerwacje leżaków dla "swoich". Więc jak chcecie zająć miejsce, to wasz dzień zacznie się o 5 rano. Na zgłoszenia o takim stanie rzeczy obsługa odpowiada "no wiemy, ale co my możemy... ", ale jak zapłacicie im 10-15 dinarów, to od razu załatwią wam miejsca (zabierając od tego, kto wstał o 5 rano... ). Ręczniki kradną. Drugi basen (kryty) jest zamknięty, oferta kłamie. Siłownia: Jest. Sprzęty: bieżnia, dwie maszyny do ściągania ciężarów (nie wiadomo, czy działają, na pewno brudne). Trzy pary potrzaskanych hantli 4, 12 i 14kg. Rowerek z urwanymi paskami na pedałach oraz totalnie zdezelowany, nadający się wyłącznie na złom orbitrek. Brudno, bez klimatyzacji. Plaża: nie jest prywatna, oferta kłamie. Jest brudna, całe przejście od hotelu do morza jest zasypane wielbłądzimi odchodami, nieprzyjemnymi dla stóp suchymi roślinnymi kłębkami oraz drobnymi śmieciami. Leżaki tak jak na basenie rozwalone, mało miejsc. Bar: Przy basenie: to jedno z najgorszych miejsc. Kubki brudne (nie wiadomo, czy w ogóle je myją... ), mnie jeden trafił się z nalotem przypominającym pleśń. Alkohole to totalne popłuczyny: niesmaczne oraz bez mocy. Brak podstawowych drinków takich jak mojito oraz gin z tonikiem (nie mają toniku... Ale - jeden barman proponował "załatwić" butelkę za dopłatą). Znajomy widział, jak przelewają wódkę z kubka do butelki. Obsługa średnio miła (choć z dobrą pamięcią), jak spostrzegą, że z danego gościa napiwków nie będzie - ignorują, trzeba się przypominać o obsługę. Cały czas wyglądało to tak, jakby robili łaskę, że w ogóle coś podają. Bar na plaży: nie ma - oferta biura podróży kłamie. Bar w lobby i obok sceny: obsługa odrobinę lepsza, szkło względnie czyste. Jeden incydent z ostatniego dnia pobytu: po lobby oraz toaletach rozpełzły się karaluchy. Przybył pan ze sprzętem do dezynfekcji. Hotel: Jest strasznie brudny, podniszczony, wygląda niemal na opuszczony. Nikt chyba nie interesuje się ogólnym stanem, nie ma jakiegoś kierownika, kontrolera pracowników. Ogólne sprzątanie okolic basenu i restauracji jest bardzo niestaranne. W większości kabin w toaletach przybasenowych nie zamykają się drzwi. Kolejny incydent: jeden z gości zatrzasnął się w kabinie. Zgłoszone do "ratownika" przy basenie (człowiek zdaje się od wszystkiego). Jego działanie? 1. Szarpanie klamki aż do całkowitego jej wyrwania z drzwi. 2. Nieskuteczne wyważanie drzwi "z kopa". 3. Próba wyważenia drzwi prętem, potem rozrywanie płyty drzwiowej kawałek po kawałku kombinerkami... Na koniec wezwano zdaje się "woźnego", który otworzył zamek śrubokrętem. Skutek: drzwi bez klamki, poszarpane, postrzępione. Klamka, nakładka rzucone w kąt leżały tak przez parę dni aż do naszego wyjazdu - nikt tego nawet nie sprzątnął... Windy w biednym stanie, korytarze brudne w plamach. Jednym słowem masakra. Mieliśmy wyjazd na saharę i musieli nam przedtem zorganizować śniadanie. Restaurację otworzyli na 5 minut przed przyjazdem autokaru. Podano suche bułki oraz ser i wędlinę, bez masła. Restauracja główna: Jedzenie okropne, codziennie to samo. Kolacje to standardowo makaron i pizza. Alkohol ciepły, trzeba samemu nalewać sobie do plastikowych kubeczków z dystrybutorów pod takim ciśnieniem, że krany wybuchają. Talerze brudne. Nawiązując do kultury "miejscowych": głownie matki i dzieci notorycznie wpychają się do kolejki, a będąc przy potrawach, nakładają sobie góry jedzenia, które potem zostaje na talerzach... Wszystko biorą rękami, macają owoce, bułki, po czym odkładają na miejsce. Obsługa nie reaguje. Kolejki długie. Na stolikach często brud, brak łyżek. Snack bar: jedzenie... Może być (w porównaniu do "zwykłego" obiadu): typowy fast food - pizza, nuggetsy, "hamburgery" (kotlety dosłownie jak te najtańsze paczkowane placki z biedronki), czasami lepsze nadziewane serem i szynką panierowane kurczaki. Standardowo nie ma frytek, ale za pieniądze się znajdą... A'la carte: jakie "carte"? Ta forma kolacji różni się tutaj od codziennego, standardowego nałóż-sobie-sam wyłącznie tym, że na stołach są eleganckie materiałowe serwetki, do napoi mamy szkło, poza tym jedno danie, którego normalnie nie podają. Nikt nas nie obsługuje. Animacja: dramat. Nikt z "animacji" specjalnie się nie starał, aby do czegoś zachęcić; ograniczali się wyłącznie do zabaw w i przy basenie. Ale najgorsze było to, że przez większość dnia z przy basenowego głośnika leciała ogłuszająca muzyka. Nie jestem w stanie pojąć, w jaki sposób ludzie leżący po stronie głośnika byli w stanie tam wytrzymać, skoro przy barze (po przeciwnej stronie niemałego basenu) trzeba było do siebie krzyczeć, aby porozmawiać. Codzienne katowanie hotelowymi "hitami lata", despacito itp. Absolutnie nie było jak się przy tym basenie zrelaksować za wyjątkiem krótkiej chwili ciszy (ok. Godziny) w okolicach południa. Wieczorem nie ma co robić. "show" ograniczają się do puszczania z youtube muzyki do tańczenia bądź karaoke. Totalna masakra. Na koniec - rezydent: średnie źródło informacji. Lokalne ceny nietrafione, tak samo porady odnośnie zalecanej ilości gotówki na wycieczkach. Słaba organizacja śniadań i kolacji przy wycieczkach. Serdecznie odradzamy ten hotel. Zdjęcia ładne, ale to jedno wielkie kłamstwo. Nie byliśmy odosobnieni w tej opinii wśród gości.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), stacjonarne biuro podróży, wypoczynek, pokój standardowy, 2 tygodnie, podróżuje częściej niż 4 razy w roku

Occidental Marco Polo na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998