Fostertravel.pl

Oylum

Marmaris, Wybrzeże Egejskie (Turcja)
Wczasy
Last minute
Trwa weryfikacja ceny...
Fajny hotel oferujący dla każdego coś dobrego

Można się tutaj naprawdę poczuć, jak na wakacjach. Spędziliśmy cudowne wakacje, miło,spokojnie i bezpiecznie. Super hotel z dużą liczbą...

Polecamy tą ofertę
Nr 8 wśród 32 hoteli 3* w Marmaris
Mniej wymagającym szukającym ofert w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi
Dogodne połączenia komunikacyjne
Atuty hotelu
  • Dla dzieci
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Basen odkryty
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Życie nocne

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Kategoria
3*
Region
Marmaris
Lokalizacja
8 km od centrum Marmaris, 95 km od lotniska w Dalamanie-DLM. Hotel usytuowany na powierzchni: 1683 m2.
Kategoria hotelu
3*
Kategoria lokalna hotelu
3*
Data otwarcia
1992 r. Odnowiony w 2020 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, pralnia (płatna), basen odkryty.

Rabaty i zniżki
1. dziecko do 14 lat pobyt w hotelu gratis
Internet
- Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne
Plaża
400 m od hotelu.
Pokoje
Zlokalizowane są w 1 budynku: (liczba pięter: 3, liczba wind: 1)

Typy pokoi:
- pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
Wyżywienie
- restauracja główna, bar

All Inclusive
(09:00-00:00)

- śniadanie (07:30-10:00), obiad (12:30-14:00), podwieczorek (16:00-17:00), kolacja (19:00-21:00) w restauracji głównej
- wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe
- pakiety dla nowożeńców (na życzenie)
Z myślą o dzieciach
- brodzik
- plac zabaw
- krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
W cenie
- tenis stołowy
- rzutki
Dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - NIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - NIE
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - NA 200 M2 MAX 10 GOŚCI
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - NIE
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - Gość zostaje zabrany do pomieszczenia kwarantanny i zostają mu zapewnione posiłki i napoje przez dyżurującą obsługę
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J.W
Prosimy o sprawdzenie szczegółowych informacji związanych z pobytem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie/#hotel
Informacje na temat przepisów wjazdowych do poszczególnych krajów dostępne są pod linkiem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie.
Aktualizacja opisu
08.02.2024 16:04

Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Wi-Fi
All Inclusive
Serwis plażowy
Pokoje 4 osobowe
Udogodnienia hotelu Oylum *
  • Basen odkryty
  • Dla dzieci
  • Klimatyzacja
  • Sport
  • Sporty wodne
  • Życie nocne

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Dane GPS hotelu Oylum
N 36º 47' 54.2976"
E 28º 13' 51.4596"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wyjazdem do Turcji.
Zobacz więcej informacji o Oylum w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 82 opinie z różnych źródeł
4.1
Dobry
69% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
27 opinii
5.0
10 opinii
4.0
21 opinii
3.0
8 opinii
2.0
4 opinii
1.0
12 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób niewymagających (100%)
Ocena klientów
Holiday Check
4.5
Dobry
73% osób poleca
(11 opinii)
Hotel i otoczenie4.7
Pokoje4.6
Położenie i okolica5.3
Gastronomia3.9
infrastruktura3.8
Ogólne wrażenia4.9
Opinie użytkowników
baza
styczeń 2018
3.4
Uzasadnienie
Spędzaliśmy tutaj wakacje końcem sierpnia. Wśród gości było wielu Polaków, głównie w wieku około 40 lat. Hotel jest zniszczony i nie posiada własnej kuchni. W pokoju mieliśmy jednej nocy problem z klimatyzacją, a w konsekwencji także ze spaniem. Wybraliśmy opcję all inclusive. Pierwszy raz schudłem podczas wakacji. Nie serwowano regionalnych dań. W barze po południu nie było już lodu do drinków. Właściciel wskazał nam sklep, w którym możemy sobie go kupić. Jedyne zalety to personel recepcji i baru, a także lokalizacja (na peryferiach, fajna na organizację wycieczek). Wycieczki bardziej opłaca się zakupić w pobliskim biurze podróży, w którym pracuje Polka.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 2 tygodnie, Itaka

Oylum na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998