Fostertravel.pl
5.6
Znakomity
97% osób poleca
(1855 opinii)
5.6
Znakomity
1/11Zobacz wszystkie (11)Zobacz wszystkie zdjęcia (11)

Brak ofert do tego hotelu. Sprawdź inne propozycje na tym kierunku

Wybierz datę wyjazdu i powrotu
Wyjazd od - powrót do
22.02.2024 - bez terminu
Liczba osób
2 dorosłych
Sprawdź ofertę

Opis hotelu Calypso Palace

Opis hotelu.
Hotel Calypso Palace **** położony jest w bliskiej odległości od od publicznej plaży ( leżaki i parasole dodatkowo płatne ) 2km od miejscowości Faliraki.  W bliskiej odległości od obiektu znajdują się restauracje, bary i sklepy. Odległość od lotniska około 17km.
Do dyspozycji gości całodobowa recepcja, restauracja główna, bar, przechowalnia bagażu, basen, taras słoneczny, ogród. Obiekt posiada pokoje o różnym standardzie, pokoje typu standard wyposażone w łazienki (WC, prysznic/wanna, suszarka do włosów ), TV sat, telefon, balkon/taras.
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Covid 19
TEST:  BRAK
RODZAJ TESTU: BRAK
ZWOLNIENIE Z TESTU:  BRAK TESTU
TEST DLA DZIECKA:  BRAK TESTUTesty przed przyjazdem  
Grecja zniosła wymóg posiadania dokumentów określających status związany z COVID 19. Nie ma obowiązku wykonywania testów, przedkładania certyfikatów szczepienia, wypełniania formularza lokalizacyjnego.
Testy po przyjeździe 
Nie ma obowiązku wykonywania testów po przyjeździe.
FORMULARZ LOKALIZACYJNY
Od 15.03.2022 nie ma obowiązku wypełniania formularza lokalizacyjnego.
Więcej informacji:
https://www.gov.pl/web/dyplomacja/grecja 
https://covid19.gov.gr/ 
Serwis hotelowy
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Warunki podróżowania
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Rodzaj oferty - ważne informacje
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera/nie zawiera- ważne informacje
Cena zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi
- podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za osobę/za noc uzależniona od kategorii obiektu: 1* i 2* - ok. 0,50 EUR; 3* - ok. 1,50 EUR , 4* - ok. 3 EUR, 5* - ok. 4 EUR.
Klienci przylatujący na Rodos i Zakyntos są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Krecie nie zawiera opieki przedstawiciela/rezydenta -Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (podany w dokumentach podróży). Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
Ważne informacje
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia
  • Internet
  • Klimatyzacja
  • Basen odkryty
  • Bez paszportu
  • Kurorty nadmorskie
  • Parking
  • RTV/AGD
  • Sport
  • Tenis
Polecamy inne hotele w regionie
Hotele, okolice i regiony
Sprawdź popularne miejsca na wypoczynek lub zwiedzanie , takie jak Louis Colossos, Lagonas, Sentido Apollo Blue Palace, Majestic. Inne ciekawe miejsca wyjazdu to np. Rodos - Kassandra Ialysos, Rodos - Anseli Apartments and Studios, Rodos - Castellum Suites oraz Rodos - Anika Studios, a także Faliraki - Anika Studios.
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających rozrywek (50%)
  • osób szukających spokoju (33%)
  • wymagających klientów (33%)
  • rodzin z dziećmi (17%)
Atrakcje
  • Basen odkryty
  • Sport
  • Tenis
Dane teleadresowe
Hotel Calypso Palace, Faliraki 851 00, Rhodes Dodecanese, Grecja tel. +30 22410-85802 fax. +30 22410-85553 e-mail [email protected]
Dane GPS
N 36º 21' 12.492"
E 28º 12' 29.6856"

Opinie o hotelu Calypso Palace

Ocena klientów
5.7
Fantastyczny
100% osób poleca
(6 opinii)
Hotel i otoczenie5.8
Pokoje5.7
Położenie i okolica5.7
Gastronomia5.7
infrastruktura5.5
Ogólne wrażenia5.7
6.0
Polecam to miejsce każdemu !
Iwona
grudzień 2018
Hotel
Pokój po remoncie, pyszne posiłki, przyjazna obsługa. To już nasz drugi pobyt i jeszcze tu wrócimy.
Pokoje
Bardzo cichy pokój, nie słychać szumu drogowego. Dobrze nam się spało.
Gastronomia
Różnorodne i pyszne posiłki, dla każdego. Wszystko ładnie przygotowane.
Infrastruktura
Fajne pokazy wieczorne, bardzo chętnie na nie uczęszczaliśmy.
Położenie
Lokalizacja na zboczu ze świetnymi widokami na morze. Super plaża, a droga dość przyjemna.
Ogólne wrażenia
Uprzejma obsługa, która szybko reaguje na problemy i chce pomóc.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
6.0
Cudowne wrażenia
Ela
grudzień 2018
Hotel
Tak właśnie sobie wyobraziliśmy ten przyjemny hotel. Marzyliśmy o tygodniowym relaksie i nam się to udało. Pyszne posiłki, świetne pokoje i personel.
Pokoje
Niesamowite, basen przed samym tarasem
Infrastruktura
Przyjazny zespół animatorów, nienachlany.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
5.5
Chętnie polecimy ten hotel
balbina
grudzień 2018
Hotel
Sympatyczny hotel z bardzo uprzejmą obsługą. Na każdym kroku spotykaliśmy się z życzliwością. Posiłki dość różnorodne, chociaż niewiele było dań dla wegetarian. To co podawano smakowało nam. Hotelowy basen i plaża czyste i zadbane.
Położenie
Do miasta Rodos można było dostać się autobusami.
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
5.7
Udany urlop. Polecamy
Patrycja
wrzesień 2017
Uzasadnienie
Niezły hotel ulokowany w pobliżu plaży. Obsługa bardzo przyjazna i życzliwa, a posiłki smaczne. Animatorzy zapewnili super rozrywki. Polecamy
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
6.0
Super hotel. Polecam
vika 234
lipiec 2017
Uzasadnienie
Świetny hotel z doskonałym jedzeniem. Infrastruktura na wysokim poziomie, a baseny bardzo ładne. Obsługa, a zwłaszcza barmani, profesjonalni i sympatyczni. Zdecydowanie polecam
Dane wyjazdu
pokój standardowy, 1 tydzień
4.8
Rewelacja
Asia
sierpień 2016
Hotel
Super hotel położony blisko centrum Faliraki, jest siostrzanym obiektem hotelu Calypso Beach. Goście tego hotelu mogą korzystać z infrastruktury hotelu Calypso Beach. Bardzo miła obsługa.
Pokoje
Pokoje ładne, czyste, przestronne. wszystko czyste i zadbane. W pokojach pomiędzy łazienką a pokojem jest mleczna szybka.
Gastronomia
Jedzenie super, bez zarzutów, duży wybór dań, każdy znajdzie coś dla siebie.
Infrastruktura
Basen rewelacja, przepiękne widoki, ponieważ położony jest na dachu, nie jest zbyt duży ale za to bardzo przyjemnie spędza się tam czas, są leżaki przy basenie gdzie można się zrelaksować na terenie hotelu. Plaża ta sama co w hotelu Calypso Beach, wydzielona część plaży publicznej, serwis plażowy w cenie.
Położenie
Hotel położony zaledwie 5 min od centrum Faliraki, gdzie będzie najwięcej atrakcji ale poza hotelem jest gdzie wyjść.
Dane wyjazdu
all inclusive (ALL), stacjonarne biuro podróży, wypoczynek, pokój standardowy, 1 tydzień, Wezyr Holidays, podróżuje 3-4 razy w roku

Ocena klientów HolidayCheck

1855 recenzji
Holiday Check
Rekomendacje
97%
Ogólna ocena
5.6 /6
Hotel
5.6
Pokój
5.3
Serwis
5.8
Położenie
5.4
Gastronomia
5.6
Sport i rozrywka
5.1

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Calypso Palace

Lista najczęściej zadawanych pytań
Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Warsaw Modlin Airport" a "Rhodes International Airport" ?
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Calypso Palace ?
Czy hotel Calypso Palace jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Calypso Palace według Fostertravel.pl ?
Komu jest polecany hotel Calypso Palace ?
Czy Hotel Calypso Palace jest polecany rodzinom z dziećmi ?

Lokalizacja hotelu Calypso Palace

Historyczne dane pogodowe dla Faliraki

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
15
15
18
21
26
32
35
35
30
26
21
16
średnia temp. w nocy
8
8
10
13
17
21
24
24
21
17
13
10
śr. ilość dni słonecznych
20
18
23
22
27
29
31
31
28
26
21
17
śr. ilość dni deszczowych
11
11
8
8
4
1
0
0
2
5
9
14
średnie opady (mm)
82.9
76.1
60.6
46.4
16.6
2.7
9.4
2.6
10.6
44
93
146.9

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...