Valle Gran Rey, Gomera, Wyspy Kanaryjskie, (Hiszpania)
• w centrum Valle Gran Rey
• ok. 100 m od plaży
• ok. 100 m od plaży Playa Calera
• piaszczysta
• ciemny piasek
• ręczniki za kaucją
• recepcja
• winda
• taras
• Wi-Fi: w recepcji/w lobby, w cenie
• garaż: w cenie
Visa, MasterCard
63
4 gwiazdki
• hotel nie akceptuje zwierząt
• czas dojazdu z lotniska ok. 180 min (w tym transfer z lotniska na prom, podróż promem, transfer z promu do hotelu. Czas dojazdu może się zmieniać w zależności od godziny przylotu i godzin kursowania promu oraz w zależności od warunków pogodowych i/lub sezonu turystycznego. W przypadku przylotów na Teneryfę po godz. 16 lub wylotu do kraju przed 11 rano może wystąpić konieczność rezerwacji pierwszego i/lub ostatniego noclegu na Teneryfie)
• W przypadku rezerwacji 1 lub 2 tygodni wakacji tylko na La Gomerze wszystkie transfery i promy są w cenie.
• W przypadku rezerwacji pobytów 2-tygodniowych: 1. tydzień La Gomera i kolejny 2. tydzień Teneryfa w cenie są: transfery i prom do hotelu na La Gomerze, transfer i prom z La Gomery na Teneryfę oraz ostatni transfer z hotelu na Teneryfie na lotnisko, płatne są: transfer z portu na Teneryfie do hotelu na Teneryfie (taksówka ok. 8-15 € do Los Cristianos / Playa de las Americas, ok. 30 € do dalej położonych hoteli na południu Teneryfy, ok. 100 € do najdalej położonych miejscowości w północnej części Teneryfy-Puerto de La Cruz). 1 tydzień Teneryfa i kolejny 2. tydzień La Gomera w cenie są: pierwszy transfer do hotelu na Teneryfie oraz ostatni transfer z La Gomery do portu na La Gomerze, płatne są: promy i pozostałe połączenia. Nasza rada: rezerwując pakiet 2-tygodniowy na 2 wyspach (Teneryfa i La Gomera), wygodniej jest skorzystać z opcji, w której La Gomera jest wybierana na pierwszy tydzień wakacji.
• W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez 24-godzinny TUI Service Center.
Telefon: +48 222043596
SMS: + 48 799448800
E-mail: [email protected]
• W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez TUI Service Center 24/7: mailowo, telefonicznie, SMS i za pośrednictwem czatu w aplikacji TUI w serwisie myTUI. W aplikacji TUI znajdą Państwo mnóstwo przydatnych informacji dotyczących przebiegu podróży i miejsca wypoczynku. Za jej pośrednictwem można rezerwować również wycieczki fakultatywne. Niezależnie od tego, czy szukają Państwo pomysłów na spędzanie czasu w okolicy, czy potrzebują Państwo naszej pomocy w rozwiązaniu problemu, jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Telefon: +48 222043596
SMS: + 48 799448800
E-mail: [email protected]
Czat: w aplikacji TUI
• baseny: 2
• basen: ze słodką wodą, podgrzewany: w zależności od sezonu, na tarasie na dachu, leżaki: w cenie, parasole: w cenie
• basen dla dzieci: ze słodką wodą, podgrzewany: w zależności od sezonu, na tarasie na dachu, leżaki: w cenie, parasole: w cenie
• ręczniki: wymagana kaucja
• wysokie krzesełka dla dzieci
• basen dla dzieci: ze słodką wodą, podgrzewany: w zależności od sezonu, na tarasie na dachu, leżaki: w cenie, parasole: w cenie
• 1-3 os. • klimatyzacja: w cenie, indywidualnie sterowana • sejf: za opłatą • aneks kuchenny • lodówka • płyta kuchenna • ekspres do kawy • telefon • Wi-Fi: w cenie • TV • wanna lub prysznic • WC • suszarka do włosów • balkon lub taras
Suita JSX2• 1-3 os. • boczny widok na morze • klimatyzacja: w cenie, indywidualnie sterowana • sejf: za opłatą • aneks kuchenny • lodówka • płyta kuchenna • ekspres do kawy • telefon • Wi-Fi: w cenie • TV • wanna lub prysznic • WC • suszarka do włosów • balkon lub taras
Dwa posiłki
• śniadanie: w formie bufetu
• kolacja: w formie bufetu
Śniadania
• w formie bufetu
Restauracje i bary
• restauracja: rodzaje kuchni: międzynarodowa, włoska, regionalna, śródziemnomorska, hiszpańska, bufet, wysokie krzesełka dla dzieci
W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje coraz lepsze opinie