Fostertravel.pl

Hotel Silken Atlantida Santa Cruz

Santa Cruz de Tenerife, Teneryfa, Wyspy Kanaryjskie, (Hiszpania)

Opis hotelu Silken Atlantida Santa Cruz

Opis kontrahenta
Opis ogólny:
Hotel miejski Silken Atlantida jest oddalony o ok. 10 km od plaży.
Do turystycznego centrum jest ok. 500 m.Miasto La Laguna jest oddalone o około 9 km (Puerto De La Cruz około 35 km, Playa De Las Americas około 75 km).Najbliższe sklepy znajdują się ok. 100 m od hotelu.Najbliższe bary i restauracje położone są również w odległości w odległości ok. 100 m.
Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Auditorio Adan Martin (ok. 400 m) oraz Palmetum Park (ok. 600 m).Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (ok. 50 m) i przystanek autobusowy (ok. 500 m) zapewniają mobilność podczas urlopu.Lotnisko (TFN) położone jest ok. 15 km od hotelu.Kolejne lotnisko (TFS) jest oddalone o ok. 62 km
Wyposażenie :
Ten 12-piętrowy hotel, częściowo odnowiony w 2020 roku, oddaje do dyspozycji gości 144 pokoi.
Hotel posiada recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby, 2 windy, klimatyzację, sejf (bezpłatny) oraz parking (płatny).W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja.Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi.Poza tym hotel posiada 6 sal konferencyjnych z miejscami siedzącymi, a także dostępem do Internetu.
Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje windę dostosowaną do transportu wózków, specjalnie dostosowane łazienki i bezbarierowe wejścia.Obsługa pokojowa oraz usługa prania i prasowania są dostępne odpłatnie
Wyżywienie:
Śniadanie (serwowane w godzinach 07:00 - 10:00) w formie bufetu.Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i obiad lub kolację.Pełne wyżywienie obejmuje śniadanie, obiad i kolację.
Śniadanie, obiad i kolację tylko w wybranych restauracjach
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia.Oferty wellness: sauna i solarium bezpłatnie.Taras słoneczny za ewentualną opłatą
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom.Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych.
Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku i po hiszpańsku.Dostępne opcje płatnicze: Visa, American Express, Diners Club oraz Eurocard/MasterCard
.
.
.
.
.
.
.

.

DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana)
.
PRZELOT LINIAMI RESJOWYMI -WARUNKI
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji)
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt.bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm.Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt.bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm.
Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12).Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23).Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika.
Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika.Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu.Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa
.
.
.
.
.
.
.

.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA
-
UWAGA!
SEZON LETNI
Oferta z przelotamami SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie):
Cena zawiera: ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00
- godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT,  odprawę on line w przypadku przelotów linią Ryanair/Wizzair, transfer
OBSŁUGA PRZEDSTAWICIELA:
Oferta Barcelona/Girona obejmuje telefoniczną obsługę polskojęzycznego przestawiciela biura
Oferta z przelotami na Wyspy Kanaryjskie, Majorkę, Andaluzję, Majorkę oraz Costa del Sol nie zawiera obsługi polskojęzycznego przedstawiciela.
Klienci otrzymują numer alarmowy do biura na 2 dni przed wylotem.Cena nie zawiera: bagażu głównego (możliwość dokupienia), standardowej obsługi rezydenta (spotkania informacyjnie), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych
SEZON ZIMOWY
- LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta z przelotami do Barcelony/Gerony NIE ZAWIERA TRANSFERU w przypadku hoteli w Barcelonie.Zawiera transfer w cenie do miejscowości Santa Suzana, Lloret de Mar, Blanes, Callela, Malgrat de Mar, Pineda de Mar
Oferta liniami lotniczymi Wizzair nie zawiera miejsc obok siebie
- możliwe do dokupienia
.
.
.
.
.

.

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych.
W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds.Zapobiegania i Kontroli Chorób
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp.Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami.Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym
.
.
.
.
.
.
.

.

RODZAJ OFERTY- DYNAMICZNE PAKIETOWANIE
W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA.
Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu
W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela (Costa Brava) i anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta (pozostałe kierunki hiszpańskie).Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży).Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie).Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu
Oferta nie zawiera bagażu głównego.
Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty.Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko tylko w sezonie letnim (dotyczy tylko Costa Brava)
.
.
.
.
.
.

.

Ważne informacje.
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna.
Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu.Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.).Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski).All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach.
Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu.Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych.Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi.
Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem
.
.
.
.
.
.
.

.

Hotel znany jest również jako
  • Silken Atlantida
Hotele, okolice i regiony
Dane teleadresowe
Silken Atlantida Santa Cruz, Av. Tres de Mayo, 3, 38005 Santa Cruz de Tenerife, Hiszpania, Tel. +34922294500,
Dane GPS
N 28º 27' 31.3654"
W 16º 15' 26.3502"

Opinie o hotelu Silken Atlantida Santa Cruz

Aktualna średnia ocena

podsumowując 508 opinii z różnych źródeł
4.8
Dobry
86% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
201 opinii
5.0
121 opinii
4.0
119 opinii
3.0
16 opinii
2.0
36 opinii
1.0
15 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Holiday Check

(41 opinii)

73%
4.4 /6

Hotel

4.4

Pokój

4.9

Serwis

5.5

Położenie

5.4

Gastronomia

5.5

Sport i rozrywka

4.7

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Silken Atlantida Santa Cruz

Lista najczęściej zadawanych pytań
Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "Warsaw Modlin Airport" a "Tenerife-South Airport (Reina Sofia Airport)" ?
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Silken Atlantida Santa Cruz ?
Czy hotel Silken Atlantida Santa Cruz jest polecany przez klientów ?

Lokalizacja hotelu Silken Atlantida Santa Cruz

Historyczne dane pogodowe dla Santa Cruz de Tenerife

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
21
21
22
23
24
26
29
29
28
26
24
22
średnia temp. w nocy
16
16
16
17
18
20
21
22
22
21
19
17
śr. ilość dni słonecznych
22
21
23
23
27
28
30
30
26
23
20
19
śr. ilość dni deszczowych
9
8
8
7
4
2
1
1
4
8
10
12
średnie opady (mm)
29.3
26.9
27.4
11.1
4.6
0.9
2.2
3.4
4.5
19.8
39.4
42.5

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...