Fostertravel.pl

Opis hotelu Emerald Zanzibar Resort & Spa

Naszym zdaniem
Znakomity hotel, otwarty w grudniu 2022 r., wspaniale zaprojektowany i pięknie położony; kilkanaście budynkow na dużej przestrzeni, nowoczesny styl harmonijnie współgrający z tradycyjnymi elementami architektonicznymi, zachwycająca roślinność, ładne baseny, serwis hotelowy na najwyższym poziomie, atrakcje dla rodzin z dziećmi, bogata oferta all inclusive. Członek prestiżowej grupy The Leading Hotels of The World.  
Położenie
Północno-wschodnie wybrzeże, przy piaszczystej plaży w Muyuni, ok. 8 km od centrum Matemwe (sklepy, bary, usługi), ok. 60 km od lotniska.
Wyposażenie
Eleganckie lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna Aqua (kuchnia regionalna i międzynarodowa), restauracja azjatycka, Beach Club Grill, bar przy plaży, snack bar Eclipse przy basenie, Garden Pool Bar z siedziskami w wodzie, restauracja Carnivorous (specjalność: brazylijskie steki), lodziarnia, room service, sklepiki, centrum konferencyjne, bezpłatne łącza Wi-Fi.  
Pokoje
250 pokoi.
Garden Junior Suite - sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, łazienka (prysznic, 2 umywalki, oddzielnie wc i bidet, szlafroki, suszarka), wiatrak sufitowy, klimatyzacja, TV sat, sejf, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, mała lodówka, łącza internetowe, balkon lub taras (widok na ogród). Powierzchnia - ok. 59 m.kw.
Ocean Junior Suite - sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, łazienka (prysznic, oddzielnie wc i bidet, szlafroki, suszarka), wiatrak sufitowy, klimatyzacja, TV sat, sejf, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, mała lodówka, łącza internetowe, balkon lub taras (widok na ocean). Powierzchnia - ok. 59 m.kw.
Superior Junior Suite - sypialnia z salonem (wspólna przestrzeń), łazienka (prysznic, 2 umywalki, oddzielnie wc i bidet, szlafroki, suszarka), wiatrak sufitowy, klimatyzacja, TV sat, sejf, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, mała lodówka, łącza internetowe, balkon lub taras (widok na ocean). Powierzchnia - ok. 74 m.kw.
Jacuzzi Junior Suite -  sypialnia z salonem i wanną jacuzzi (wspólna przestrzeń), łazienka (prysznic, 2 umywalki, oddzielnie wc i bidet, szlafroki, suszarka), wiatrak sufitowy, klimatyzacja, TV sat, sejf, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, mała lodówka, łącza internetowe, balkon lub taras (widok na ocean). Powierzchnia - ok. 74 m.kw.
We wszystkich powyższych pokojach możliwość zakwaterowania 2 osób dorosłych i 2 dzieci do 14. r.ż lub 3 osób dorosłych i 1 dziecka do 14 r.ż.
Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14:00, a kończy o godz. 12:00.
Wyżywienie
All Inclusive Deluxe - śniadania, obiady, kolacje (bufety w restauracji głównej), lekkie przekąski po południu, lunch a'la carte w Beach Club Grill (wymagana rezerwacja), kolacja w restauracji Carnivorous (wymagana rezerwacja), kolacja w restauracji azjatyckiej (wymagana rezerwacja), lody, woda, napoje, kawa, herbata, koktajle, wino stołowe, piwo, minibar uzupełniany codziennie (woda, napoje, piwo). 

24.12.23 i 31.12.23 - w cenie kolacja bożonarodzeniowa i sylwestrowa.
 
Sport i rozrywka
2 baseny, jacuzzi, sprzęt do nurkowania powierzchniowego, siłownia, korty tenisowe, niemotorowe sporty wodne. Odpłatnie: strefa spa (basen, masaże, zabiegi pielęgnacyjne, sauna), nurkowanie głębionowe, kursy PADI, motorowe sporty wodne, rejsy.
Dla dzieci
Brodzik, wodny plac zabaw, miniklub (3-12 lat), sala zabaw, wysokie krzesełka w restauracji.
COVID-19
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html 
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Przelot
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.
Linie lotnicze
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.
W przypadku poniższych przelotów wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
//
Emirates Airlines (lot z 1 przesiadką w Dubaju)
Lecąc Emirates Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 7 kg,
- jeden lub dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg (w zależności od taryfy, limit potwierdza organizator)
Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.
Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.
Warunki przewozu linii Emirates Airlines: https://www.emirates.com/pl/polish/before-you-fly/travel/rules-and-notices/
//
flydubai (lot z 1 przesiadką w Dubaju)
Lecąc flydubai każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 7 kg, maksymalne wymiary 55x38x20 cm. 
(UWAGA - do wagi i wymiarów bagażu podręcznego WLICZAJĄ się także zakupy w strefie wolnocłowej)
- jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg.
Na pokładzie serwowany jest 1 bezpłatny posiłek. Pozostałe posiłki i napoje dodatkowo płatne, zgodnie z informacją pokładową.
Miejsca w samolocie przydzielane są automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Nawet jeśli leci dziecko z rodzicem. Jedyną gwarancją miejsc obok siebie jest zakup konkretnych miejsc za dodatkową opłatą. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.
Warunki przewozu linii flydubai: https://www.flydubai.com/en/information/policies/conditions-of-carriage
//
Qatar Airways (lot z 1 przesiadką w Doha)
Lecąc Qatar Airways każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 7 kg,
- dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg.
Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.
Warunki przewozu linii Qatar Airways: https://www.qatarairways.com/pl-pl/legal/conditions-of-carriage.html
//
Lufhansa (lot z 1 przesiadką we Frankfurcie)
Lecąc Lufhansa każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 8 kg,
- jeden bagaż rejestrowany - do 23 kg.
Warunki przewozu linii Lufhansa: https://www.lufthansa.com/pl/pl/warunki-przewozu
//
Condor (lot z 1 przesiadką we Frankfurcie)
Lecąc Condor każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 8 kg,
- jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg.
Warunki przewozu linii Condor: https://www.condor.com/pl/pomoc-i-kontakt/owh.jsp
//
Turkish Airlines (lot z 1 przesiadką w Stambule)
Lecąc Turkish Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 8 kg,
- dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg.
Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.
Warunki przewozu linii Turkish Airlines: https://www.turkishairlines.com/en-int/legal-notice/general-conditions-of-carriage/
//
Enter Air (lot bezpośredni z postajem na tankowanie w Hurghadzie)
Lecąc Enter Air każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 5 kg,
- jeden bagaż rejestrowany - do 16 kg.
Przy rezerwacjach założonych z przelotem liniami Enter Air, obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.
Warunki przewozu linii Enter Air: https://www.enterair.pl/pl/ogolne-warunki-przewozu

Wizy
Od obywateli RP wymagana jest wiza. Można ją nabyć na lotniskach lub przez internet https://eservices.immigration.go.tz/visa. Wiza jest ważna 90 dni. Opłata wizowa wynosi 50 USD.
Na lotnisku: należy okazać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy (muszą być w nim dwie puste strony); bilet powrotny; wypełnić formularz wizowy; zostaną pobrane odciski palców oraz zrobione zdjęcie. 
Wiza jest ważna na całym terytorium państwa. Cudzoziemców obowiązuje jednak lokalna kontrola paszportowa (bez opłat) i celna przy wjeździe i przy opuszczaniu wysp Zanzibaru.
Wszyscy goście hotelowi muszą zapłacić tzw Infrastructure Tax w wysokości 1 USD za osobę za noc. Opłata ta jest pobierana bezpośrednio w hotelu na recepcji.

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. W przeciwnym wypadku hotel na miejscu może zażądać dopłaty, jeśli cena dla innej narodowości będzie inna.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
 
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Szczepienia
Przy wjeździe na teren Zanzibaru nie są wymagane szczepienia. Jednak WHO zaleca szczepienia przeciwko żółtej febrze, durowi brzusznemu oraz WZW A. Sugerujemy profilaktykę antymalaryczną. Należy zaopatrzyć się w środki przeciw komarom. Szczepienie przeciwko żółtej febrze wymagane od osób przybywających bezpośrednio z regionów zagrożonych chorobą.
Cena nie zawiera
Opłaty za wizę (50 USD), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego.
Od 1.07.2023 wysokość podatku turystycznego wynosi:
* dla hoteli 4-5* - 5 usd za osobę za dzień
* dla hoteli 2-3* - 4 usd za osobę za dzień
* dla hoteli 1* i innych - 2 usd za osobę za dzień.

Udogodnienia
  • Przy plaży
  • Internet
  • Dla dzieci
  • Basen odkryty
  • Darmowe WiFi
  • Kurorty nadmorskie
  • Oferty egzotyczne
  • Parking
  • RTV/AGD
  • Spa
  • Sport
  • Tenis
  • Życie nocne
Hotel znany jest również jako
  • The Mora, Zanzibar ( Ex.emerald Zanzibar Resort)
  • The Mora Zanzibar
  • The Mora Zanzibar ( Ex.emerald Zanzibar Resort)
  • The Mora Zanzibar (Ex. Emerald Zanzibar Resort & Spa)
Polecamy inne hotele w regionie
Hotele, okolice i regiony
Dane teleadresowe
Emerald Zanzibar Resort & Spa, Muyuni, Matemwe, Zanzibar, Tanzania E-mail. [email protected]
Dane GPS
S 5º 48' 34.2072"
E 39º 21' 27.2412"

Opinie o hotelu Emerald Zanzibar Resort & Spa

Aktualna średnia ocena

podsumowując 543 opinie z różnych źródeł
5.5
Znakomity
87% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Znakomity

6.0
428 opinii
5.0
18 opinii
4.0
60 opinii
3.0
27 opinii
2.0
5 opinii
1.0
5 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Holiday Check

(16 opinii)

77%
5.4 /6

Hotel

5.4

Pokój

5.6

Serwis

5.3

Położenie

5.5

Gastronomia

5.5

Sport i rozrywka

5.4

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Emerald Zanzibar Resort & Spa

Lista najczęściej zadawanych pytań
Ile kosztuje wycieczka do hotelu Emerald Zanzibar Resort & Spa ?
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Emerald Zanzibar Resort & Spa ?
Czy hotel Emerald Zanzibar Resort & Spa jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Emerald Zanzibar Resort & Spa według Fostertravel.pl ?
Czy hotel Emerald Zanzibar Resort & Spa posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Emerald Zanzibar Resort & Spa

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży

Wybierz...