Najczęściej cena zawiera transport (przelot lub przejazd autokarem), zakwaterowanie, wyżywienie, ubezpieczenie uczestników wycieczki i opiekę rezydenta. Przy wyborze oferty należy liczyć się z dodatkowymi kosztami – m.in. obowiązkową opłatą lotniskową i dopłatą paliwową.
Zazwyczaj w ofercie podana jest cena podstawowa wyjazdu i informacja o istniejących dopłatach. Przechodząc do formularza rezerwacyjnego system wylicza całkowity koszt wycieczki, który Państwo będą obowiązani uiścić decydując się na daną ofertę.
Tak. Przy wyborze preferowanej oferty nasi konsultanci udzielą szczegółowych informacji na temat Organizatora.
Nie. Wysyłając formularz rezerwacyjny nie ponoszą Państwo żadnych kosztów. Obowiązek ten pojawia się dopiero w momencie wpłacenia zaliczki i podpisania umowy-zgłoszenia.
Oczywiście istnieje taka możliwość. Nasi konsultanci doradzą, która z wybranych ofert jest najbardziej optymalna do Państwa potrzeb.
Po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego konsultant skontaktuje się z Państwem i ustali dogodny dla obu stron termin zapłaty.
Tak, należy jednak liczyć się z obowiązkiem uiszczenia odpowiednich kosztów manipulacyjnych. Przy podpisywaniu umowy-zgłoszenia Klient powinien zapoznać się warunkami uczestnictwa w imprezie turystycznej, zawierającymi szczegółowe informacje dotyczące rezygnacji.
Tak, obowiązuje nas Ustawa o ochronie danych osobowych. Konsultantów wiąże umowa poufności, która obliguje ich do nie udostępniania i nie rozpowszechniania Państwa danych.
Jeżeli minimalna liczba uczestników nie zostanie osiągnięta organizator jest uprawnieniony do odwołania imprezy. W zamian proponujemy Państwu ofertę zastępczą lub niezwłoczny zwrot wpłaconych przez Państwa środków finansowych.
Uczestnik wycieczki nie może domagać się zwrotu części ceny lub rozwiązania umowy, jeżeli Organizator usunął wady w odpowiednim terminie, a zaistniałe okoliczności nie pociągnęły za sobą specjalnych niedogodności ani dodatkowych kosztów.
Zgodnie z umową o usługach turystycznych Organizator nie odpowiada za niewykonanie takiej umowy w przypadku działania lub zaniechania Klienta, działania lub zaniechania osób trzecich, nieuczestniczących w wykonywaniu usług przewidzianych w umowie, jeżeli tych działań albo zaniechań nie można było przewidzieć ani uniknąć, lub w przypadku siły wyższej.